پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بازار طلا با اهرم دلار سقوط کرد پیش‌بینی بورس فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) | شارژ خبری بازار سرمایه در میان ناامیدی سهامداران سکه تمام چند گرم است؟ ایران خودرو با سمند هم خداحافظی کرد تعطیلی ۴۰۰ معدن شن و ماسه در خراسان رضوی دلایل اعتراض خریداران پژو پارس ایران خودرو چه بود؟ آیا ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه دارد؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند
سرخط خبرها

پایان تولید ورسا و تبدیل ماکسیما به یک سدان برقی

  • کد خبر: ۳۷۹۰۴
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
پایان تولید ورسا و تبدیل ماکسیما به یک سدان برقی
شرکت نیسان که روزهای پر چالشی را سپری می‌کند، قصد دارد تا میانه‌های سال 2021 حدود ۷۰ درصد از محصولات خود را بروزآوری کند. علاوه‌بر این، این خودروساز ژاپنی استراتژی بلندمدتی را در پیش گرفته که بر اساس آن چرخه عمر مدل‌های اصلی از پنج سال به سه سال کاهش خواهد یافت.
به گزارش شهرآرانیوز، اشوانی گوپتا (Ashwani Gupta) مدیر ارشد عملیاتی نیسان در مصاحبه اخیر با نشریه اتوموتیو نیوز ضمن اشاره به موارد فوق افزوده این شرکت در حال بازنگری گسترده در محصولات خود برای بازار آمریکا است. آنطور که آقای گوپتا اضافه کرده این بازنگری ممکن است سرنوشت مدل محبوب و پرطرفدار ماکسیما را کاملا تحت تاثیر قرار داده و نسل بعدی یا جایگزین آن را به یک مدل تمام الکتریکی تبدیل کند.
پایان تولید ورسا و تبدیل ماکسیما به یک سدان برقی
به گفته آقای گوپتا این احتمال وجود دارد که نیسان ماکسیما از نوآوری‌های کانسپت IMs بهره‌مند شده و نسل جدید آن در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ با پیشرانه برقی معرفی شود. شاید بدانید کانسپت IMs دی ماه ۹۷ در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شد و توانست به واسطه طراحی آینده‌نگرانه، پیشرانه قدرتمند ۴۸۳ اسب بخاری و مسافت قابل پیمایش بیش از ۶۰۰ کیلومتر بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.

پیش‌بینی می‌شود چند ماه مانده به این اتفاق مهم، نیسان از جایگزین ۳۷۰Z نیز پرده‌برداری کند. طبق گزارش اتوموتیو نیوز، این خودروی اسپرت از نظر طراحی ریشه در نسل‌های پیشین خود داشته و برخلاف ماکسیمای برقی، نیروی خود را از موتور ۳ لیتری V۶ دریافت خواهد کرد. قبل از این هم گزارش‌هایی مبنی بر تولید نسل بعدی ۳۷۰Z با این موتور منتشر شده بود.
 
پایان تولید ورسا و تبدیل ماکسیما به یک سدان برقی

خبر دیگر در رابطه با محصولات نیسان اینکه GT-R نیز در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه است، اما تا سال ۲۰۲۳ از راه نخواهد رسید. این امر به معنای آن است گودزیلای مسن ژاپنی‌ها حداقل دو سال دیگر به حیات خود ادامه خواهد داد.

در آن سو و از بین محصولات پایین رده، مدل ورسا احتمالا ماه‌های پایانی عمر خود را گذرانده و فقط در این نسل تولید می‌شود؛ البته معرفی نسخه فیس‌لیفت جزو برنامه‌های نیسان بوده و این نسخه نیمه دوم ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. دیگر مدل اقتصادی کمپانی یعنی سنترا تا سه سال آینده بدون تغییر عمده به فروش خواهد رسید. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، نسخه فیس‌لیفت سنترا در سال ۲۰۲۳ پرده‌برداری می‌شود.

از میان مدل‌های شاسی‌بلند مورانوی مدل ۲۰۲۲ کاملا بازطراحی خواهد شد، این در حالی است که Pathfinder و آرمادا چند ماه زودتر وارد نسل جدید خود می‌شوند.

منبع:دیجیاتو
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->