پیش‌نویس اصلاح‌شده قطعنامه درباره آتش‌بس غزه در شورای امنیت استاندار خراسان رضوی: همه فرمانداران برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارند سید علی اکبر محتشمی پور، مردی با رؤیای آزادی اوجی: ۵۳ میلیون متر مکعب به تولید گاز خام اضافه شد آل اسحاق: بسط و گسترش دادن فضایی که اتحادیه اروپا در کشور ما ایجاد کرده کار درستی نیست احتمال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به صورت الکترونیکی در کلانشهرها مخبر: شهید آیت‌الله رئیسی پیش از تشکیل دولت سفر‌های استانی خود را آغاز کرد پوتین: بایدن درباره اوکراین نامه فرستاده است | اگر آمریکا وتو نمی‌کرد آتش‌بس در غزه به نتیجه رسیده بود معافیت سربازی و حمایت قانون جوانی جمعیت از مشمولان آمریکا در واکنش به سفر حقانی به امارات؛ برای میزبانی از مقامات طالبان باید مجوز بگیرید روزنامه «هاآرتص»: مقامات اسرائیلی به این نتیجه رسیدند که جنگ غزه باید تمام شود جزئیات عملیات ترکیبی مهم امروز ارتش یمن در دریای سرخ و مکران (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تظاهرات صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ و درخواست برای توافق تبادل اسرا (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) استقبال فرانسه، آلمان و انگلیس از قطعنامه شورای حکام وزیر دارایی رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو : به لبنان حمله کن حماس: راهپیمایی پرچم نشانگر زورگویی دولت نتانیاهوست ایران: تروئیکای اروپایی مسئولیت هر نوع عواقبی را به عهده بگیرند موشک سنگین حزب‌الله به «عرب العرامشه» برخورد کرد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) پوتین: اتهام جاسوسی ترامپ برای روسیه بی‌اساس است سازمان ملل: نگران تنش‌ها در مرزهای لبنان و اسرائیل هستیم
سرخط خبرها

رئیس سازمان جاسوسی موساد به امارات سفر کرد

  • کد خبر: ۳۹۳۴۹
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۸
رئیس سازمان جاسوسی موساد به امارات سفر کرد
یوسی کوهن، رئیس سازمان اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس (موساد) برای انجام مذاکرات با مقامات اماراتی وارد ابوظبی شد. این سفر قرار بود روز یکشنبه باشد که به دلیل اختلافات داخلی با تعویق انجام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، همچنین روون ریولین، رئیس‌جمهور اسرائیل امروز بار دیگر در توییتر محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی را برای سفر به بیت المقدس دعوت کرد. ریولین نوشت: امیدواریم این گام به تقویت اعتماد متقابل بین اسرائیلی‌ها و ملت‌های منطقه بینجامد زیرا اعتماد منجر به تقویت تفاهم بین همه ما می‌شود.

یوسی کوهن جزو افرادی است که در شکل‌گیری روابط تل‌آویو با ابوظبی و علنی کردن آن نقش بسزایی داشته است. طبق گزارش برخی رسانه‌ها، او بارها برای اتمام توافق میان امارات و اسرائیل به ابوظبی سفر کرده است و این با توجه به این است که او روابط قوی و مستحکمی با شاهزادگان و مقامات امارات دارد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نیز روز جمعه از یوسی کوهن به خاطر کمک به توسعه روابط اسرائیل با شیخ نشین‌ها بسیار تشکر کرده بود.

منبع: اسپوتنیک
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->