آنچه پیش از نوجوانی باید به فرزندتان آموزش دهید چطور محیط اینترنت را برای کودکان امن کنیم؟ بازیگوشی والدین؛ قدمی مؤثر تا حال خوب فرزندان کشف و ضبط ۲ هزار و ۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و تقلبی در مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش جان ۶ بیمار شد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جست وجوی همسر همسان | درباره مراکز همسان گزینی که  می‌توانند شرایط یک زندگی پایدار را برای زوج‌ها فراهم کنند  با کودکان بدغذا چگونه رفتار کنیم؟ این وسایل را نباید در آشپزخانه نگهداری کنید فریب مردم با درج «بدون کلسترول» روی روغن‌های نباتی رایج‌ترین مشکلات سلامتی در میان آقایان چگونه اموال خود را پیش از مرگ به دیگری منتقل کنیم که مالیات کمتری دهیم؟ پیش‌بینی بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صبح خود را با این غذا‌ها شروع کنید تا در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید چگونه مصرف‌گرایی زندگی شما را ویران می‌کند؟ برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان
سرخط خبرها

کشف ماده مخدر جدید؛ مجیک ماشروم وارد کشور شده است؟

  • کد خبر: ۳۹۶۰۷
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
کشف ماده مخدر جدید؛ مجیک ماشروم وارد کشور شده است؟
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: در کشور مقدار کمی مجیک ماشروم کشف شده است.
به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ مجید كریمی در این باره اظهار کرد: در کشور مقدار کمی از این ماده مخدر کشف شده و تا امروز معضل خاصی در حوزه قارچ یا مجیک ماشروم نداشتیم.
 
کشف ماده مخدر جدید؛ مجیک ماشروم وارد کشور شده است؟
 
وی در خصوص این سوال که آیا قشر جوان در چند سال اخیر به سمت مصرف گل رفته‌اند نیز گفت: ماده گل را اغلب جوانان مصرف می‌کنند، اما نمی‌توان گفت مخصوص به قشر خاصی است. ماده مخدر گل وجود دارد و کسی نمی‌تواند منکر آن شود. بذر آن در کشور‌های اروپایی فرآوری شده، آثار مخربی دارد و تخریب آن ۴۰برابر حشیش است. ماده توهم‌زای قوی‌ای است که اثراتش را در قتل‌های هولناک و خودکشی‌ها می‌بینیم.

منبع: جام جم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->