«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

اکران آنلاین انیمیشن «آخرین داستان»

  • کد خبر: ۴۱۱۵۸
  • ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
  • ۱
اکران آنلاین انیمیشن «آخرین داستان»
پویانمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر از روز دوشنبه، ۱۷ شهریور اکران آنلاین می‌شود.
شهرآرانیوز - پویانمایی «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر که پخش جهانی آن پیش از این در بیش از ۳۲ کشور جهان آغاز شده بود، از روز دوشنبه، ۱۷ شهریور اکران آنلاین می‌شود. «آخرین داستان» اولین پویانمایی بلند سینمایی تولیدشده در استودیو هورخش است که تاکنون موفق به دریافت ۱۵ جایزه ملی و بین‌المللی شده است.
 
 
اکران آنلاین لنیمیشن «آخرین داستان»

همچنین این انیمیشن به‌عنوان نماینده سینمای ایران در فهرست اولیه اسکار ۲۰۲۰ قرار داشت و برای اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه به نمایش درآمد. در خلاصه داستان آن که برداشتی آزاد از داستان «ضحاک» شاهنامه فردوسی است، آمده است: «جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه‌طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می‌زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می‌گیرد.
 
 
اکران آنلاین لنیمیشن «آخرین داستان»
 

در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می‌شود و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می‌کند». «آخرین داستان» از حضور بازیگران مطرحی، چون حامد بهداد، لیلا حاتمی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، باران کوثری، حسن پورشیرازی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی‌نیا و بیتا فرهی به عنوان صداپیشه بهره گرفته است. علاقه‌مندان به سینما می‌توانند با تهیه بلیت، از طریق سامانه آپرا به‌صورت آنلاین این فیلم را ببینند.
 
 
تریلر انیمیشن «آخرین داستان»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
بهترین انیمیشنی بود که تا الان تو عمرم دیدم خدا کنه که بیشتر ازین انیمیشن ها بسازن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->