برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد
سرخط خبرها

ادعای یک پزشک آلمانی؛ کرونا تا ۳ سال مهمان ماست

  • کد خبر: ۴۱۸۷۹
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸
ادعای یک پزشک آلمانی؛ کرونا تا ۳ سال مهمان ماست
یک متخصص آلمانی هشدار داد: این امکان وجود دارد که کروناویروس تا سال ۲۰۲۳ میلادی با ما باشد و تعداد موارد ابتلا به آن مرتب افزایش پیدا کند.
به گزارش شهرآرانیوز، یک ویروس‌شناس ارشد که در مورد چگونگی انتقال کروناویروس بین خانوار‌ها تحقیقاتی کرده هشدار داده است که ممکن است این ویروس برای مدت سه سال دیگر با ما باشد.

پرفسور "هندریک استریک" گفت: عموم مردم باید برای افزایش مرتب موارد جدید ابتلا در برخی مناطق آماده باشند همانطور که به تازگی در اسکاتلند شاهد آن بودیم.

این ویروس‌شناس آلمانی معتقد است که باید تا سال ۲۰۲۳ با بیماری کووید-۱۹ مقابله کرد و افراد باید به وجود این بیماری در زندگی روزمره عادت کنند.

این پزشک در واکنش به همه گیری بیماری و مقابله با آن در شهر هاینسبرگ، یکی از مناطق آسیب دیده آلمان کمک کرده است. همچنین او و تیمش به مطالعه روی منطقه گانگلت پرداخت تا مشخص شود چگونه کروناویروس شیوع پیدا می‌کند و می‌توان آن را مهار کرد.

او بر این باور است که عدم برگزاری مهمانی‌های خانگی و تجمعات بزرگ روند رشد عفونت را کند خواهد کرد. همچنین این ویروس در حال از بین رفتن نیست و اکنون بخشی از زندگی روزانه ما شده است.

وی گفت: در حال حاضر ما در این زمان از دوره سه ساله قرار داریم و باید برای زندگی کردن با کروناویروس راهی را پیدا کنیم. حفظ فاصله فیزیکی، عدم تجمع در گروه‌های بزرگ و پوشاندن صورت تاثیر عمیقی در مهار این ویروس دارد.

به نوشته روزنامه میرِر، این محقق افزود: احتمال کشف واکسن کرونا محتمل است، اما در مورد سرعت تولید و کارایی آن تردید‌هایی وجود دارد.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->