گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

خودکشی یک بازیگر تئاتر در لایو اینستاگرام در تهران

  • کد خبر: ۴۲۴۶۴
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
خودکشی یک بازیگر تئاتر در لایو اینستاگرام در تهران
ظهر هجدهم شهریور ماه امسال بازیگر ۴۰ ساله تئاتر، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و از دوستانش خواست تا در ساعت ۱۲ شب شاهد لایو اینستاگرامی او از خودکشی‌اش باشند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازیگر جوان به صورت زنده در اینستاگرام قرص خورد تا به زندگی‌اش پایان دهد، اما ساعتی بعد پشیمان شد و از آتش‌نشانی کمک خواست.

ظهر هجدهم شهریور ماه امسال بازیگر ۴۰ ساله تئاتر، پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و از دوستانش خواست تا در ساعت ۱۲ شب شاهد لایو اینستاگرامی او از خودکشی ‌اش باشند.

دوستانش به تصور اینکه این سناریو بخشی از نمایشنامه جدید اوست، موضوع را جدی نگرفتند.

ساعت ۱۲ شب تعدادی از دوستانش به صفحه او مراجعه کرده و شاهد لایو اینستاگرامی او بودند. آقای بازیگر ابتدا تصویری از ماه و بعد تصویری از خودش که در خودرویی نشسته بود را نشان داد و حرف‌هایی درباره مرگ و اینکه دیگر نمی‌خواهد در این زندگی باشد گفت و ارتباطش را قطع کرد. همه دوستانش نگران او بودند و حتی با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و برای نجات وی کمک خواستند؛ اما معلوم نبود او کجاست و چه بلایی سرش آمده است.

زمان کوتاهی از این ماجرا نگذشته بود که مردی با سازمان آتش‌نشانی لواسانات تماس گرفت و گفت که قرص‌خورده و در حال مرگ است. او چندبار با آتش‌نشانی تماس گرفت، اما به درستی نمی‌گفت کجاست. اپراتور آتش‌نشانی شماره تلفن آن مرد را به مسئول شیفت آتش‌نشان‌ها داد که بعد از صحبت مشخص شد، این مرد در حوالی سد لتیان خودکشی کرده است. تیم امدادی راهی محل شده و مرد جوان به بیمارستان منتقل شد و از مرگ نجات یافت. هنوز معلوم نیست او با چه انگیزه‌ای دست به خودکشی زده و تحقیقات در این‌ باره ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->