زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

کناره‌گیری الوحده امارات، رقیب استقلال، از لیگ قهرمانان آسیا+ عکس

  • کد خبر: ۴۲۴۸۳
  • ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
کناره‌گیری الوحده امارات، رقیب استقلال، از لیگ قهرمانان آسیا+ عکس
به‌نظر می‌رسد الوحده امارات از لیگ قهرمانان آسیا کناره‌گیری کرد‌ه‌ است.
به گزارش شهرآرانیوز، یک روز پس از اینکه شایعاتی درباره انصراف یک تیم اماراتی از لیگ قهرمانان آسیا منتشر شد، حالا رسانه‌های عربی خبر داده‌اند که این تیم الوحده امارات است.

الریاضیه نوشته: الوحده در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که به‌علت کرونا توانایی حضور در کشور قطر برای انجام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را ندارد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز با رد درخواست تعویق مسابقات، این موضوع را به کمیته مربوط ارجاع داده است تا درباره‌اش تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که قرار بود روز دوشنبه تیم‌های استقلال و الوحده از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم بروند، اما این بازی هم لغو می‌شود. نکته جالب اینکه ۲ بازی ابتدایی استقلال مقابل الوحده بود.

کناره‌گیری رقیب استقلال از لیگ قهرمانان آسیا+ عکس

الوحده در مرحله گروهی ۴ امتیاز از تیم‌های الاهلی و الشرطه کسب کرد و حالا با این انصراف تمام امتیازاتش از بین رفته و از گروه حذف می‌شود، بنابراین استقلال با یک امتیاز در رده دوم قرار می‌گیرد.


حالا اگر برنامه بازی‌ها دستخوش تغییر نشود، اولین بازی استقلال روز ۳۰ شهریورماه مقابل الشرطه عراق خواهد بود.


آبی‌ها با این اتفاق شانس ویژه‌ای برای صعود خواهند داشت. اما از طرف دیگر شانس کسب ۱۰۰ هزار دلار پاداش در صورت پیروزی مقابل الوحده را از دست می‌دهند.

منبع: ورزش‌سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->