مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات مالیات بر عایدی سرمایه برای طلا، مسکن و خودرو اعلام شد | طلای زینتی تا ۱۵۰ گرم معاف از مالیات است فرماندار مشهد: از طلافروشان فراتر از قانون چیزی نمی‌خواهیم | کسانی که مغازه هایشان پلمب شده، براساس روال قانونی بوده‌ است سال گذشته ۲۸ درصد منابع از بانک‌های خراسان رضوی خارج شد واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد
سرخط خبرها

جزئیات عرضه اولیه «وسپهر» + اطلاعیه

  • کد خبر: ۴۳۴۰۵
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
جزئیات عرضه اولیه «وسپهر» + اطلاعیه
 عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری و گروه مالی سپهر صادرات با نماد«وسپهر ۱» در فرابورس ایران قطعی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، یکشنبه ۳۰ شهریور  سهام شرکت سرمایه‌گذاری و گروه مالی سپهر صادرات با نماد «وسپهر ۱» برای اولین بار در بورس تهران عرضه می‌شود.

 

بر اساس این اطلاعیه، تعداد شش میلیارد از این سهم معادل ۲۰ درصد از کل سهام شرکت با مدیریت عرضه شرکت کارگزاری بانک صادرات به متقاضیان تخصیص داده خواهد شد که از این مقدار تعداد پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم به کد‌های معاملاتی و ۶۰۰ میلیون سهم نیز با نماد "وسپهر ۴" به صندوق‌های سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود.

 

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰۰ تا ۱۰ هزار و ۱۰۰ ریال تعلق می‌گیرد که با توجه به تجربه عرضه‌های اولیه قبلی احتمالاً به هر کد معاملاتی حدود یک هزار سهم اختصاص خواهد یافت.

 

لازم به ذکر است تاریخ ثبت سفارش در این نماد معاملاتی روز یکشنبه مورخ ۳۰ شهریور ماه و به روش بوک بیلدینگ خواهد بود، اما سهام متقاضیان روز چهارشنبه مورخ دوم مهرماه تخصیص یافته و از شنبه مورخ پنجم مهرماه قابل معامله خواهد بود.

عرضه اولیه «وسپهر» + جزئیات عرضه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->