مسئولان، کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند لاوروف: هیچ تفاوتی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان بر سر روسیه و چین وجود ندارد ابراز نگرانی رییس سیا از مشارکت ایران و روسیه حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه رئیس‌جمهور: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند آغاز به کار نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود آکسیوس: آمریکا ارسال کمک‌های نظامی به اسرائیل را متوقف کرد شهادت ۲۲ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب غزه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان زمینه‌های توسعه روابط بین ایران و تونس را بررسی کرد نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
سرخط خبرها

حمله پهپادی یمن به فرودگاه «ابها» در عربستان

  • کد خبر: ۴۳۴۷۱
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۶
حمله پهپادی یمن به فرودگاه «ابها» در عربستان
سخن‌گوی نیروهای مسلح یمن از انجام موفق حمله پهپادی ارتش این کشور به فرودگاه «ابها» در عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «یحیی سریع»، سخن‌گوی نیروهای مسلح یمن از انجام موفق حمله پهپادی ارتش این کشور به فرودگاه «ابها» عربستان سعودی خبر داد.

او در توئیتی پنجشنبه شب نوشت که یگان پهپادی ارتش یمن با پهپادهای درو برد صمّاد ۳ یک هدف نظامی مهم را در فرودگاه بین‌المللی ابها واقع در جنوب غربی عربستان سعودی هدف قرار داده است.

سرتیپ یحیی سریع گفت که حمله پهپادی امشب به فرودگاه سعودی ابها در پاسخ به تشدید حملات هوایی ائتلاف سعودی-اماراتی به یمن و محاصره مداوم این کشور از سوی ائتلاف مذکور صورت گرفته است.

نزدیک به یک ماه است که پاسخ‌های تلافی جویانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به ائتلاف سعودی بعد از چند ماه وقفه از سر گرفته شده است.

این حملات تلافی‌جویانه بعد از آن صورت گرفت که ائتلاف مذکور و نیروهای مزدور آن در داخل یمن، مناطق گسترده‌ای در شمال و مرکز یمن را در درگیری با ارتش یمن از دست دادند.

یمن از ششم فروردین سال ۱۳۹۴ آماج حملات هوایی و زمینی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی و مشارکت امارات قرار گرفته است. طی این مدت، یمن در محاصره زمینی، دریایی و هوایی ائتلاف مذکور بوده است و تداوم این محاصره به همراه حملات مستمر هوایی، ده‌ها هزار کشته و زخمی برجای گذاشته است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->