شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

شکست استقلال مقابل الشرطه در نیمه نخست+ ویدئو گل

  • کد خبر: ۴۳۸۴۴
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
شکست استقلال مقابل الشرطه در نیمه نخست+ ویدئو گل
استقلال در نیمه نخست مقابل الشرطه شکست خورد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، استقلال از ساعتی قبل به مصاف الشرطه عراق رفت و در پایان نیمه نخست به نتیجه‌ای بهتر از یک صفر بازنده دست نیافت.

استقلال برای حفظ شانس خود در لیگ قهرمانان آسیا برای صعود از گروه خود، تنها ۴۵ دقیقه دیگر وقت دارد و اگر ببازد، قطعا به مرحله بعد صعود نمی‌کند.
 
استقلال در این نیمه با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هرویه میلیچ، فرشید باقری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و شیخ دیاباته به میدان رفت.

ویدئو گل الشرطه به استقلال

تعداد بازدید : 5673
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->