برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم!
سرخط خبرها

کاهش بی‌سابقه موالید در دو دهه اخیر+ نمودار

  • کد خبر: ۴۴۲۳۹
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
کاهش بی‌سابقه موالید در دو دهه اخیر+ نمودار
تعداد تولد‌های سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ در مقایسه با تولد‌های سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ با کاهش ۱۳ درصدی (معادل ۴۵۱۳۱) از ۳۴۴۵۱۱ تولد به ۲۹۹۳۸۰ تولد رسیده است که در دو دهه اخیر بی‌سابقه است!

به گزارش شهرآرانیوز، تعداد تولد‌های سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ در مقایسه با تولد‌های سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ با کاهش ۱۳ درصدی (معادل ۴۵۱۳۱) از ۳۴۴۵۱۱ تولد به ۲۹۹۳۸۰ تولد رسیده است که در دو دهه اخیر بی‌سابقه است!


روند تولد‌های کشور از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۸ نشان می‌دهد که میزان موالید کشور از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۴ سیر صعودی داشته است؛ بر اساس آمار ثبت احوال کشور در این بازه زمانی میزان موالید سالانه کشور طی ۱۰ سال با تغییر از یک میلیون و ۲۵۳ هزار و ۹۱۲ به یک میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۱۹ نوزاد افزایش داشته است.

 

 

اما از سال ۱۳۹۴ تاکنون با شیب تندی شاهد سقوط میزان موالید در کشور هستیم! به طوریکه میزان تولد‌های کشور از تعداد یک میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۱۹ موالید سال ۱۳۹۴ به تعداد یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۶۰۰ تولد در سال ۱۳۹۷ کاهش پیدا کرده است! شایان ذکر است تعداد تولد‌های سه ماهه اول سال ۱۳۹۸ در مقایسه با تولد‌های سه ماهه اول سال ۱۳۹۷ با کاهش ۱۳ درصدی (معادل ۴۵۱۳۱) از ۳۴۴ هزار و ۵۱۱ تولد به ۲۹۹ هزار و ۳۸۰ تولد رسیده است که در دو دهه اخیر بی‌سابقه است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->