ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس

  • کد خبر: ۴۵۴۴۳
  • ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس
بعد از ۱۹ روز جستجو هنور نشانی از «معین شریفی» کوهنورد گمشده در جنگل کردکوی گلستان یافت نشده است.
به گزارش شهرآرانیوز، ۲۵ شهریور ماه بود که گمشدگی «معین شریفی» جوان ۳۶ ساله کردکویی به نیروی انتظامی و هلال احمر گزارش شد.

این جوان کوهنورد، برای پیاده‌روی به مناطق بالادست پارک جنگلی کردکوی رفت که از آن زمان مفقود شده و بعد از ۱۹ روز جستجو هنوز رد و نشانه‌ای از وی به دست نیامده است.

روز گذشته (جمعه) جستجوی گسترده‌ای برای یافتن این جوان انجام شد که هیچ نتیجه‌ای در بر نداشت.

فرماندار کردکوی در این خصوص گفت: روز گذشته (جمعه) با بیش از ۷۰ کوهنورد داوطلب از دو نقطه از منطقه درازنو به سمت پایین و از پارک جنگلی به سمت بالا جستجو شده و بعد از ساعت‌ها پیاده روی و جستجو، هیچ رد و نشانه‌ای حاصل نشد.
 
 
جستجو برای یافتن «معین شریفی» در کردکوی بی‌نتیجه ماند + عکس


ابراهیم قدمنان گفت: روز‌های گذشته توسط کوهنوردان، هلال احمر و ... از غرب تا سرکلاته و از شرق تا بالاجاده جستجو شده و نتیجه‌ای حاصل نشده است.

وی بیان کرد: پدر این جوان کردکویی معتقد است که پسرش کوهنورد توانمندی بوده و در این جنگل نیست.

فرماندار کردکوی ادامه داد: احتمالات قضائی و انتظامی توسط دستگاه قضا و اطلاعات انتظامی در دست بررسی است.

قدمنان بیان کرد: طی این مدت از تمام توان نیرو‌های امدادی و کوهنوردان و سگ‌های تجسس و هلی شات و تجهیزات فنی استفاده شده است.
 
منبع: مهر

بیشتر بخوانید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->