آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت انواع گوشی‌های سامسونگ سری S چند؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مستأجران وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومانی ودیعه‌مسکن را چگونه می‌توانند دریافت کنند؟ + جزئیات منطقه حساس در بازار سکه کجاست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز | ریزش‌ها لاک‌پشتی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ضرورت صادرات ۲۰۰ هزار تن سیب و پرتقال سایپا شرایط جدید فروش و پیش‌فروش ۱۰ محصول را اعلام کرد + اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بخشی از ظرفیت مسکن ملی به کارگران جزئیات تازه از خروج عجیب‌وغریب ارز از کشور فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از امروز ۹ صبح (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یارانه جدید کی واریز می‌شود؟

  • کد خبر: ۴۵۵۶۰
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
  • ۴
یارانه جدید کی واریز می‌شود؟
 طبق اظهارات پیشین مجلسی‌ها قرار بود اولین نوبت یارانه خرید کالا در مهر ماه پرداخت شود، اما به گفته سخنگوی کمیسیون برنامه‌وبودجه واریز این یارانه در ماه جاری انجام نمی‌شود، اولین نوبت از این یارانه کی پرداخت می‌شود؟

به گزارش شهرآرانیوز، طبق اظهارات پیشین اعضای کمیسیون برنامه‌وبودجه قرار بود پرداخت یارانه خرید کالا از مهر آغاز شود کلیات این طرح هفته گذشته با رای ۸۰ درصد از نمایندگان مجلس تصویب شد، اولین نوبت این یارانه کی پرداخت می‌شود؟

 

سخنگوی کمیسیون برنامه‌وبودجه در خصوص اولین نوبت پرداخت این یارانه  گفت: کلیات این طرح تصویب شده، پرداخت یارانه خرید کالا به ۶۰ میلیون نفر لازم‌الاجراست، اما این روز‌ها نمایندگان در حوزه انتخابیه هستند و تصویب جزئیات آن به جلسه بعدی مجلس موکول شده است.

 

وی افزود: پرداخت این یارانه در شش مرتبه تصویب شده، اما با توجه به این که جلسه بعدی در روز ۲۷ مهر ماه برگزار می‌شود این یارانه در مهر ماه پرداخت نمی‌شود، چون طرح پس از تصویب نهایی باید به شورای نگهبان برود و تا پایان اسفند لازم‌الاجراست که پیش‌بینی می‌کنیم در شش مرتبه پرداخت شود.

 

براساس این طرح قرار است یارانه خرید کالا‌های اساسی تا سقف پنج نفر پرداخت شود، اما مبلغ آن برای گروه‌های مختلف متفاوت است، ۲۰ میلیون از جمعیت کشور که اغلب افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی یعنی بهزیستی و تامین اجتماعی هستند مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر تا سقف ۶۰۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.

 

برای گروه دوم نیز که شامل ۴۰ میلیون نفر دیگر از جمعیت کشور است مبلغ ۶۰ هزار تومان به ازای هر نفر تا سقف ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
سلام خیلی خوبه ولی کاش جلوی گرانی گرفته شودچون خانوادهایی مثلماکارگراشرمنده خانواده هستیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
خدامشکل همه روحل کنه انشالله
اسزانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
1
کی واریز میشه کی کی کی کی کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا احمدی هستم
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
چرا سهام عدالت م واریز نشده.با تشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->