تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نورافکن و حیدری جدید‌ترین شاکیان استقلال

  • کد خبر: ۴۵۶۳۸
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
نورافکن و حیدری جدید‌ترین شاکیان استقلال
بسیاری از بازیکنان قدیمی هنوز با باشگاه استقلال تسویه حساب نکرده اند. از آن جمله باید به نورافکن و حیدری اشاره کرد. آن‌ها قصد دارند مطالبات خود را به زودی زنده کنند.

گروه ورزش/شهرآرا،باشگاه استقلال با پرونده‌های جدیدی مواجه است و اگر نتواند در زمان تعیین شده بدهی به بازیکنان سابق خود را بپردازد با مشکلات بیشتری مواجه خواهد شد. درحالی که باشگاه استقلال به شدت درگیر بدهی به وینفرد شفر است و هنوز مشخص نیست مسئولان باشگاه با چه راهکاری می‌خواهند این مشکل را برطرف کنند، امید نورافکن و خسروحیدری نیز شکایت‌هایی از باشگاه داشته و خواستار دریافت مطالبات خود شده‌اند.

 

کلاف بدهی‌های باشگاه استقلال بدون شک با شکایت این دو پیچیده‌تر خواهد شد اما از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که افراد دیگری هم هستند که حقوق عقب مانده خود که حاصل قرارداد‌های سال‌های پیش است را دریافت نکرده‌اند به زودی در ردیف شاکیان این باشگاه قرار خواهند گرفت و به دنبال حق وحقوق خود خواهند افتاد. باشگاه استقلال اما باید در درجه اول با این بازیکنان تسویه حساب کند. جالب است که در زمان مدیریت احمد سعادتمند گفته شد خسرو حیدری در آکادمی استقلال پست گرفته است که حالا شکایت او از باشگاه استقلال نشان می‌دهد که مباحث میان باشگاه استقلال و حیدری جدی است.

 

به هرحال باشگاه استقلال موظف است با تمام طرف‌های قرارداد خود تسویه حساب کند تا با مشکل حادی مواجه نشود. مددی، سرپرست جدید باشگاه استقلال در یکی از نشست‌ها به خالی بودن حساب باشگاه استقلال برای پرداخت به طلبکاران خود اشاره و تاکید کرده که باشگاه استقلال برای عبور از این مشکلات نیازمند ۴۰ میلیاردتومان است! رقمی که بعید است به سادگی در حساب این باشگاه بنشیند ومسئولان استقلال باید از راه‌های دیگر دیون خود را تسویه کنند. بدون شک اگر باشگاه استقلال این موضوع را جدی نگیرد درآینده باز هم با مشکلات بزرگ مواجه خواهد شد و درمسیر تهدید‌های بین المللی قرار خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->