عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت  اخذ پروانه تخصصی روانشناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است
سرخط خبرها

مرگ عجیب پسر جوان با شارژر موبایل

  • کد خبر: ۴۵۸۸۴
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
مرگ عجیب پسر جوان با شارژر موبایل
پسر دانشجوی تهرانی وقتی از باشگاه ورزشی به خانه برگشت به اتاقش رفت تا استراحت کند، اما دقایقی بعد مادرش جسد او را در اتاق پیدا کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، ساعت ۶ بعد از ظهر یکشنبه ۱۳ مهر مرگ مرموز پسر جوانی از سوی مأموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد.

باتوجه به مشکوک بودن ماجرا تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد. در بررسی‌های اولیه مادر پسر جوان گفت: پسرم دانشجو است. روز حادثه به باشگاه ورزشی رفت و پس از بازگشت به خانه به من گفت می‌خواهد کمی استراحت کند و از من خواست تا برایش عصرانه آماده کنم.

من هم عصرانه را آماده کردم و آن را به اتاقش بردم وقتی در زدم جوابی نداد فکر کردم خسته بوده و خوابیده است به همین خاطر وارد اتاق نشدم و به سراغ کارهایم رفتم. دقایقی بعد دوباره در اتاق را زدم. اما باز هم جواب نداد. نگران شدم در را باز کردم، اما با صحنه وحشتناکی رو به رو شدم. پسرم دیگر نفس نمی‌کشید.

در بررسی‌های صورت گرفته توسط تیم تحقیق مشخص شد که سیم شارژر تلفن همراه پسر جوان اتصالی داشته و پسر دانشجو بعد از اینکه گوشی تلفن همراهش را با همان شارژر به برق وصل کرده به خواب رفته است، اما از آنجا که سیم شارژر با صورت پسر جوان برخورد کرده بود تیم جنایی احتمال دادند وی در خواب متوجه نشده و روی سیم افتاده و بر اثر برق گرفتگی جان باخته است.

با این حال به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ روشن شود.
 
منبع: روزنامه‌ایران
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->