پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

بهترین فیلم جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ مشخص شد + معرفی فیلم

  • کد خبر: ۴۷۲۹۳
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶
بهترین فیلم جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ مشخص شد + معرفی فیلم
فیلم «دور دیگر» ساخته توماس وینتربرگ جایزه بهترین فیلم جشنواره لندن ۲۰۲۰ را به خود اختصاص داد.

شهرآرانیوز - شصت و چهارمین جشنواره فیلم لندن که امسال به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا هم به صورت حضوری و هم مجازی برگزار شد، در نهایت جایزه بهترین فیلم را به انتخاب مخاطبان جشنواره به فیلم «دور دیگر»، جدیدترین ساخته توماس وینتربرگ، کارگردان مطرح دانمارکی اعطا کرد.

 
داستان فیلم «دور دیگر» درباره‌ چهار معلم میانسال است که قصد دارند زندگی جدیدی را آغاز کنند.
 
امسال فقط فیلم‌هایی می‌توانستند در جشنواره شرکت کنند که به‌صورت مجازی در دسترس بوده‌اند. به این ترتیب فیلم‌های مهمی مثل «ناکجاآباد» که شیر طلایی ونیز را برده بود و فیلم جدید استیو مک‌کویین نتوانستند در این دوره شرکت کنند.
 
همچنین فیلم «شبی در میامی»، اولین فیلم رجینا کینگ، هم شرایط حضور در جنشواره را نداشت چون فقط اکران فیزیکی داشته است. 

«دور دیگر» با بازی مدس میکلسن در نقش اصلی، یکی از فیلم‌های کن ۲۰۲۰ بود که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم تورنتوی امسال تجربه کرد و در جشنواره فیلم سن سباستین اسپانیا نیز موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

 
بهترین فیلم جشنواره فیلم لندن ۲۰۲۰ مشخص شد
 
 
توماس وینتربرگ و مدس میکلسن
 
 
توماس وینتربرگ سال ۲۰۱۲ هم با فیلم «شکار» نامزدی اسکار و گلدن‌گلوب و جشنواره کن را به دست آورده بود. آن فیلم هم داستان یک معلم را روایت می‌کرد که موردقضاوت دیگران قرار می‌گیرد؛ به همین دلیل خیلی از منتقدین «دور دیگر» را بازگشت به حال و هوای «شکار» یا ادامه آن دانسته‌اند.
 
فیلم «دور دیگر» را تماشاگران انتخاب کردند و به همین خاطر توماس وینتربرگ در پیام خود پس از برگزیده‌شدن اثر جدیدش به عنوان بهترین فیلم این رویداد این‌چنین ابراز شادمانی کرده است:
 
«ما از مخاطبین جشنواره‌ فیلم لندن به خاطر این جایزه بسیار تشکر می‌کنیم. بسیار مفتخریم که این جایزه را از سینمادوستان انگلیسی دریافت کردیم. این افتخار بزرگی است و ما بسیار ناراحتیم که نمی‌توانیم در آنجا حضور داشته باشیم.»


در سایر بخش‌های جشنواره، جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم لندن به «نقاش و دزد» ساخته «نجامین لی رسید و «شاتل کاک» به کارگردانی تامی گیلارد هم برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه جشنواره شد.
 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->