یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی
سرخط خبرها

بازداشت مامور نگهبانی شرکت نفت آبادان

  • کد خبر: ۴۷۷۳۲
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
بازداشت مامور نگهبانی شرکت نفت آبادان
رییس کل دادگستری خوزستان ضمن ارائه توضیحاتی درباره ماجرای کلیپی که در آن دختری با صورت خونین بر روی زمین افتاده است، از بازداشت مامور نگهبانی شرکت نفت آبادان خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، مرکز رسانه قوه قضاییه در این باره اعلام کرد: در چند ساعت گذشته یک کلیپ در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد دختری در آبادان با صورت خونین مورد تعرض از سوی یک مامور نگهبانی قرار گرفته است. اما اصل ماجرا چیست؟

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادی، رییس کل دادگستری خوزستان، اظهار داشت: خانمی به خاطر اختلاف قدیمی و همچنین تسویه مالی با یکی از پرسنل شرکت نفت به منزل ایشان می‌رود. این خانم که همراه خود مواد آتش‌زا و مقداری اسید نیز داشته است در ابتدای درگیری با اهالی خانه از تیزبر به عنوان تهدید استفاده کرده است.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان این که برادر این خانم نیز توسط این فرد توصیه به اشتغال داشته است و به‌تازگی اخراج شده است و این موضوع نیز از موضوعات درگیری بوده است، افزود: در این درگیری خانم صاحب خانه نیز متقابلاً این خانم را مجروح کرده است که اقدامات قضایی در مورد طرفین صورت گرفته است.

وی بیان داشت: طبق اظهارات این خانم موارد دیگری نیز مطرح می‌باشد که در این خصوص تحقیقات در حال انجام می‌باشد. مامور نگهبانی که اقدام به کار بسیار ناشایستی کرده است بازداشت و روانه زندان شده است.

وی همچنین افزود: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی است.
 
 
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->