حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو ادامه دارد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) آن هایی که درباره «ارتفاع بلند» توییت می‌زنند، چشم به پروازهای آمریکا و اروپا دارند | عیار شهید رئیسی، عیار انقلاب، امام(ره) و ملت بود شهردار صفد: قطعا آماده جنگ با حزب الله نیستیم مدیر «سیا» و مشاور ارشد بایدن راهی منطقه می‌شوند یک انفجار پایگاه «تسالیم» رژیم صهیونیستی را لرزاند حمدان: بدون توافق فراگیر دست صهیونیست‌ها هرگز به اسرایشان نخواهد رسید رؤسای شهرک نشینان شمال اسرائیل: تسلیم آتش سوزی‌ها شده‌ایم اختلاف و سردرگمی سران تل‌آویو در پرونده اسیران صهیونیست جهش چشمگیر کمک‌های مالی به کمپین ترامپ پس از محکومیت مواضع ارتش اسرائیل زیر ضربات راکتی، پهپادی و موشکی حزب‌الله (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) کمین سنگین مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه اسماعیلی: دولت نامزد مشخصی در انتخابات ندارد بایدن درباره کشتار ۳۶ هزار فلسطینی چه گفت؟ مصطفی پورمحمدی کیست؟ زندگینامه و سوابق روایت قطر از واکنش حماس و تل آویو به طرح بایدن زخمی شدن ۱۷ نظامی صهیونیست در نوار غزه | انهدام تانک مرکاوا و شلیک به بالگرد اسرائیلی محمود احمدی‌نژاد کیست؟ + زندگینامه و سوابق چرا دکتر مخبر در انتخابات چهاردهم ثبت‌نام نکرد؟ کدام چهره‌های سیاسی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
سرخط خبرها

دونالد ترامپ: دست‌کم ۳۰۶ رأی الکترال می‌گیرم

  • کد خبر: ۴۸۷۱۶
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
دونالد ترامپ: دست‌کم ۳۰۶ رأی الکترال می‌گیرم
دونالد ترامپ ساعاتی پس از بازگشت از کمپین‌های فشرده خود به کاخ سفید، در مصاحبه‌ای تلفنی گفت که «حس خوبی» درباره روز انتخابات دارد و مدعی شد «دست‌کم ۳۰۶ رأی الکترال» به دست خواهد آورد.
به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، امروز سه‌شنبه در مصاحبه با فاکس اند فرندز گفت: رقابت فوق‌العاده‌ای می‌شود.

ترامپ حین پیش‌بینی پیروزی خودش، بخشی از صحبت‌هایش را به انتقاد دوباره از جو بایدن و دموکرات‌های کنگره اختصاص داد که به گفته او در دوران حضورش در کاخ سفید «ریاکارانه» رفتار کردند.

ترامپ همچنین گفت که به صورت زودهنگام اعلام پیروزی نخواهد کرد، چون «دلیلی ندارد بازی درآورد»، چون ایالت‌ها برای شمارش آرا خصوصا آرای پستی زمان نیاز دارند. ترامپ پیش‌بینی کرد که بیش از ۳۰۶ رأی الکترال به دست آورد. او برای پیروزی به ۲۷۰ رأی الکترال نیاز دارد.

دونالد ترامپ دوشنبه، در آخرین کارزار‌های انتخاباتی‌اش، به چهار ایالت سفر کرد و طی سه روز ۱۴ گردهمایی انتخاباتی داشت. ترامپ بامداد امروز به کاخ سفید رسید.

مصاحبه تلفنی ترامپ با فاکس نیوز ساعت ۷:۴۵ دقیقه صبح امروز به وقت شرق آمریکا انجام شد و تا ۸:۲۰ صبح به طول انجامید.

ترامپ با پیش‌بینی پیروزی در ایالت‌های کلیدی، بار دیگر به نظرسنجی‌هایی که او را عقب‌تر از بایدن نشان می‌دهند، حمله کرد. او گفت که منتقدان در دوران ریاست جمهوری او "«بدجنسی» کرده‌اند و گفت‌وگو با دشمنان داخلی سخت‌تر از رهبران خارجی متخاصم است.

دونالد ترامپ گفت: سخت‌ترین کشور برای تعامل، آمریکاست.

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین دوباره از پوشش رسانه‌ها از جمله در فاکس‌نیوز انتقاد کرد.
 
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->