نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تصمیم جدید کاپیتان پیشین تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی

  • کد خبر: ۵۰۵۲۶
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
تصمیم جدید کاپیتان پیشین تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی
مریم رضاپور، بازیکن باسابقه مشهدی و کاپیتان فصل پیش تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر درباره شرایط خود در این روزها می‌گوید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در اظهار‌نظری عجیب سخن‌گوی وزارت بهداشت درباره وضعیت برگزاری لیگ‌های ورزشی گفته است با توجه به تصمیم‌های گرفته‌‌شده و انجام تست کرونا از بازیکنان لیگ‌های ورزشی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، لیگ‌های ورزشی فقط در سطح ملی و لیگ برتر برگزار می‌شود و در‌این‌میان فقط فوتسال ‌‌پیگیری می‌شود و خبری از بازی‌های لیگ برتر نیست. این موضوع شرایط را برای ورزشکاران و مربیان فوتسال سخت و دشوار کرده است و آن‌ها نزدیک به یک سال است که منبع درآمد خود را از دست داده‌اند. وضعیت در فوتسال بانوان نسبت به مردان بدتر است و حتی خبری از قرعه‌کشی و تمرینات تیم‌ها نیست. فقط برخی تیم‌ها برای جلوگیری از غافل‌گیری در حال تکمیل تیم خود هستند.


مریم رضاپور، بازیکن باسابقه مشهدی و کاپیتان فصل پیش تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر درباره شرایط خود در این روزها می‌گوید: هیچ‌‌چیزی درباره فصل جدید نمی‌دانیم، حتی مشخص نیست چه ماهی برگزار می‌شود. هنوز تمرینات گروهی برگزار نمی‌شود، همه فوتسالیست‌ها به‌صورت انفرادی تمرین می‌کنند و آمادگی بدن خود را حفظ می‌کنند تا شاید خبری از برگزاری لیگ برتر شنیده شود.


او درباره اینکه تصمیمش برای فصل جدید چه خواهد بود، تصریح کرد: درحقیقت حتی برای خودم نیز مشخص نیست که چه اتفاقی می‌افتد. امکان دارد امسال بازی نکنم و فقط به‌عنوان کمک‌مربی حضور داشته باشم. صحبت‌هایی هم در این مورد شده، اما هنوز چیزی قطعی نیست. به پیشنهاد شهرهای دیگر هم اصلا فکر نمی‌کنم؛ چون اولین و آخرین انتخاب من بازی در شهر خودم مشهد است.
رضاپور ادامه داد: خداراشکر خانم شریف امسال تیم خوبی بسته و ظرفیت بسیار بالایی دارد. جوانان بومی در کنار باتجربه‌ها قرار گرفته‌اند و می‌توان به این ترکیب خوش‌بین بود. اگر شرایط مهیا شود، شاید به‌عنوان کمک‌مربی در کنار تیم باشم.


این فوتسالیست مشهدی درباره تصمیمش برای خداحافظی از دنیای بازیکنی گفت: ‌هنوز به خداحافظی فکر نمی‌کنم و فقط شاید به‌خاطر شرایط خاص امسال بازی نکنم. من تمریناتم را ادامه می‌دهم، اما چیزی مشخص نیست. برای ما هم جای سؤال دارد که چطور رشته‌هایی مانند هندبال و بسکتبال با برخورد‌های بسیار نزدیک مجوز برگزاری گرفته‌اند، اما فقط فوتسال مجوز ندارد.
او خاطرنشان کرد: ما مربی‌ها باید دنبال شغل دیگری برویم، چون هر چیزی که می‌شود اول ورزش و سالن‌‌های ورزشی را تعطیل می‌کنند. محل درآمد ما از بازی در لیگ و تدریس و مربیگری است و حدود یک سال است که تعطیل شده و حمایتی نیز از ورزشی‌ها نمی‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->