ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جزئیات و شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای کارگران

  • کد خبر: ۵۰۷۶۶
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱
  • ۵
جزئیات و شرایط دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای کارگران
معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی جزئیات پرداخت وام مسکن ۱۰۰ میلیون تومانی به کارگران را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجعفر کبیری (معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی) گفت: یک خط اعتباری ۷۵۰۰ میلیارد تومانی برای خانه‌دار شدن کارگران ایجاد شده که می‌توانند با عضویت در تعاونی‌های مسکن از این خط اعتباری استفاده کنند و به ازای هر واحد میانگین ۱۰۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۱۰ ساله دریافت کنند.

 

وی افزود: آن‌ها می‌توانند هم از طریق اقدام ملی مسکن این کار را انجام دهند و هم تعاونی‌های مسکن و مسکن کارگری که مجزا به ادارات کل ما مراجعه می‌کنند و می‌توانند در صورت داشتن مجوز‌های قانونی از این خط اعتباری استفاده کنند.

 

کبیری بیان کرد: تمامی عزیزانی که به هر دلیلی تا کنون خانه دار نشده‌اند به ویژه قشر کارگر که در این شرایط اقتصادی دچار تنگنا شده و مستاجر هستند، تعاونی‌های مسکن کارگری می‌توانند تشکیل شوند و اکنون هم از ۱۴ استان درخواست داشته‌ایم و ما هم به این درخواست‌ها پاسخ مثبت داده‌ایم و آن‌ها نیز به بانک معرفی شده‌اند که در این میان، می‌توانند در صورت داشتن زمین و یا دریافت زمین از طریق وزارت مسکن، فرآیند خود را طی کنند که این زمین‌ها می‌توانند به صورت رایگان و یا با اقساط بلند مدت باشند.

 

کبیری تصریح کرد: زمین در اختیار تعاونی مسکن کارگری قرار داده می‌شود به ویژه در نزدیکی نواحی صنعتی که با هماهنگی شرکت شهرک‌های صنعتی، زمین‌هایی که امکان ساخت و زندگی در آن‌ها وجود دارد در اختیار کارگران قرار می‌گیرد و در حال حاضر هم چهار نقطه شروع کرده‌اند که بیش از ۸۶۰۰ نفر از کارگران در این تعاونی مسکن عضو شده‌اند.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
1
5
با عرض سلام و خسته نباشید .اخه با100 تومان میشه خونه خرید کجاست به ماهم بگین
.
ثنا
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
1
باورکنید پول دیوارزمین هم نمیشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
3
شما می دانید کارگرها ضامن بانگی پیدا نخواهند کرد
رضااهواز
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
کجا بایدمراجعه کنیم ،این وام بدون ضامنه حتما باید کارگر باشی ،مثلا کسانی که بیکارند چی
مجید کشا ورزی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
0
0
بابا کارگر همیشه بدبخت بوده هست اگر ضامن داشت که کارگر نبود تا حالا چند تا وام می گرفت با ش کا ر می کرد بعد گیرم که ضامن اورد از کجا قسط ۱۰ملیونی بده با حقوق ۴ملیونی خرج خواراک بده یا اجاره یا بچه مدرسی وغیره،،،، با با فکر کنم حا لتون خوب نیست با حقو ق ۴۰۰۰۰۰۰چکار کنن گارگر همیشه بدبخت بوده وهست اگر راست میگین خانه رایگن بدین شما که مملکت مال خودتون هست کاری که نداره پس نقشه برای گارگران پیاده نکنید که می دونی گارگران نمی تونن و از کارگران بخندید خدا وقت کمک کنه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->