زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنجلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد!
سرخط خبرها

مظلومی: باید به فکری وقت داد

  • کد خبر: ۵۰۷۶۷
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
مظلومی: باید به فکری وقت داد
سرپرست تیم استقلال معتقد است که فارغ از شکست مقابل فولاد خوزستان باید به فکری و همکارانش وقت و زمان کافی داد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، پرویز مظلومی که بعد از سال‌ها مربیگری به سرپرستی تیم استقلال رو آورده مدعی است همه تیم‌ها مشکل زمین تمرین دارند واین ماجرا محصور به استقلال نیست. سرپرست تیم استقلال در این باره می‌گوید: «این مشکل را فقط ما نداشتیم بلکه همه تیم‌ها داشتند. البته مشکلی نبود و ما همه چیز را برای تیم فراهم کردیم. بهترین محل برای تمرین زمین چمن ورزشگاه غدیر بود که پیش از بازی با ماشین سازی در اختیار ما قرار گرفت. خوشبختانه ما زمین تمرین داریم، هم مجموعه انقلاب در اختیار است، هم زمین شماره ۲ آزادی و هم اینکه مسئولان باشگاه با مجموعه ورزشی تهرانسر به توافق رسیده اند.»

سرپرست استقلال معتقد است که باید به این کادر فنی وقت و زمان کافی داد. تازه مسابقات آغاز شده و زمان کمی است که این کادر فنی کارش را شروع کرده است. زمان می‌برد تا این کادر فنی برنامه‌های خود را پیاده کند و تیم جا بیفتد. هواداران هم صبور باشند وباخت به فولاد را فراموش کنند و به آینده نگاه کنند.» البته انتقاد از شکست استقلال مقابل فولاد مسئله‌ای نیست که به سادگی بتوان از کنار آن عبور کرد وپرویز مظلومی که خود سال‌ها در نقش مربی ایفای نقش کرده باید بداند که شکست در بازی با تیم‌های مدعی تا چه اندازه می‌تواند برای یک تیم گران تمام شود. ازیاد نمی‌بریم که استقلال سال‌ها است به همین دلیل قهرمانی را از دست می‌دهد. به هر حال  مظلومی درپایان حرف‌های خود براین موضوع مهر تایید زد که مشکل دیاباته و باقری با استقلال حل شده است: «این ۲ هیچ دیگر مشکلی ندارند و در لیست تیم ما حضور دارند. اگر نیاز باشد کادر فنی از آن‌ها استفاده خواهد کرد. ما نباید سرمایه سوزی کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->