نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و فروزینونه| آتش بازی قهرمان ویدئو | ریحانه، دختر ورزشکار مشهدی | از قهرمانی آسیا تا آرزوی مدال المپیک یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت
سرخط خبرها

کالدرون با برد به دربی رسید

  • کد خبر: ۵۱۴۵
  • ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۹
کالدرون با برد به دربی رسید
تک‌گل کنعانی‌زادگان پرسپولیس را چهارم کرد

آخرین بازی از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر ایران عصر دیروز با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید. شاگردان کالدرون که هفته گذشته در یک بازی حساس مقابل تراکتوری‌ها نتیجه را واگذار کرده بودند، با ترکیبی جدید پای به زمین مسابقه گذاشتند. سیدجلال حسینی، کاپیتان اول این تیم، جای خود را به محمدحسین کنعانی‌زادگانی داده بود که این هفته در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان رفته بود. محمد انصاری، مدافع خوش‌اخلاق پرسپولیسی‌ها هم بعد از نزدیک به 10ماه که از مصدومیتش گذشته بود، این بار در ترکیب اولیه سرخ‌ها حاضر شد تا محمد نادری بازی را از روی نیمکت شروع کند. بازی را پرسپولیسی‌ها هجومی‌تر آغاز کردند و دقیقه3 پاس در عمق ترابی در مقابل دروازه نفت به علیپور رسید که اهل‌شاخه با تکلی به‌موقع مانع گل‌زنی وی شد. کم‌کم فشار اولیه پرسپولیس فروکش کرد و بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود. نفتی‌ها در اواسط بازی کمی بهتر از پرسپولیس بودند و توانستند سرخ‌پوشان را زیر فشار قرار دهند؛ اما حساس‌ترین موقعیت نیمه اول برای برزیلی‌های ایران شکل گرفت. دقیقه44 طلایی‌پوشان پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب ضربه ایستگاهی شدند که بوژیدار رادوشویچ شوت محکم و زمینی طالب ریکانی را با کف دست مهار کرد و در مرحله دوم توپ را در آغوش گرفت تا دروازه تیمش را نجات دهد. در نیمه دوم هم بازی متعادل آغاز شد، اما پرسپولیسی‌ها روی یک شوت توانستند گل برتری خود را به ثمر برسانند. دقیقه57 محمدحسین کنعانی‌زادگان از راهی دور اقدام به شوت‌زنی کرد که محمد دریس نتوانست آن را مهار کند تا توپ وارد دروازه شود. پس از گل، بازی دوباره متعادل شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در اوقات تلف‌شده بازی علی علیپور 2موقعیت ایده‌آل را به سادگی از دست داد تا بازهم در گل‌زنی ناکام باشد. شاگردان کالدرون با این پیروزی شش‌امتیازی شدند و به رده چهارم جدول صعود کردند و صنعت‌نفت هم بعد از برتری مقابل فولاد و تساوی برابر نفت مسجدسلیمان، با شکست امروز چهارامتیازی ماند تا به رده هفتم سقوط کند. بدین ترتیب پرسپولیسی ها که هفته آینده باید در ورزشگاه آزادی میهمان استقلال باشند با روحیه بهتری نسبت به حریف خود در این مسابقه حاضر خواهند شد. مسابقه دو تیم روز یکشنبه و از ساعت 18:45 برگزار خواهد شد.

 

دستیاران استراماچونی در VIP
دیدار 2تیم پرسپولیس تهران و صنعت‌نفت آبادان در جایگاه وی‌آی‌پی میهمانان ویژه‌ای داشت. با توجه به برگزاری شهرآورد استقلال و پرسپولیس در هفته بعد، 2دستیار استراماچونی، دانسی و سباستین، برای آنالیز حریف خود در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و دیدار 2تیم پرسپولیس و نفت آبادان را تماشا کردند. وینگو بگویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر، محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان هم در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی حضور داشتند و این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند. اسکوچیچ: اگر اشتباه نمی‌کردیم، پرسپولیس گل نمی‌زد. دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان، بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: قطعا از اینکه بازی را واگذار کردیم، خوش‌حال نیستم. خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و تاکتیک خیلی خوبی انتخاب کردیم. او ادامه داد: با توجه به آنالیزمان از پرسپولیس، اگر این اشتباه بچه‌گانه صورت نمی‌گرفت، احساس می‌کنم که پرسپولیس به ما گل نمی‌زد. حتی ممکن بود که کنترل بازی را از دست بدهند. وقتی که گل را دریافت کردیم، تغییر تاکتیک دادیم تا با نفرات بیشتری حمله کنیم. از لحاظ تاکتیکی خوب بودیم. از بازیکنانم خواستم با اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی کنند. همه خیلی خجالتی بودیم. وی افزود: با توجه به بازی قبلی، چند دقیقه آخر ریسک کردیم. بازیکنان ما امروز بیش از اینکه مقابل پرسپولیس بازی کنند، در مقابل خودشان بازی کردند. پرسپولیس در خط حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد. این برای آن‌ها امتیاز است. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم. اسکوچیچ درباره قرعه‌کشی جام حذفی هم بیان کرد: من توجهم همیشه به بازی آینده است. بالأخره باید با یک تیم بازی می‌کردیم و فرقی نمی‌کند حریف چه کسی باشد.

 

کالدرون: وظیفه ما در شهرآورد، پیروزی است
سرمربی آرژانتینی پرسپولیسی‌ها که به دلیل پرواز پسرش در نشست خبری این بازی حاضر نشده بود، در میکسدزون ورزشگاه آزادی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد و درباره بازی و پیروزی تیمش پیش از شهرآورد حساس سرخابی‌ها گفت: خیلی خوب بازی کردیم. اگر گل نزنی، گل می‌خوری. بعد از زدن گل نخست، موقعیت‌های دیگری داشتیم که استفاده نکردیم. می‌بینید که پیروزی در بازی‌های لیگ برتر مقابل هر تیمی سخت است. فکر می‌کنم در ۳۰دقیقه پایانی خوب بازی کردیم. این فوتبال مدنظر من است. سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: می‌دانستیم بازی سختی داریم و وظیفه ما کسب پیروزی بود. در شهرآورد هم همین وظیفه را داریم. مطمئنا کسب پیروزی ارزشمندتر از هر چیزی است. او درباره شهرآورد تهران گفت: شهرآورد بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند. او درباره نیمکت‌نشینی سیدجلال حسینی در این بازی گفت: همان‌طور که کنعانی‌زادگان در بازی‌های اول نیمکت‌نشین بود، حسینی هم امروز روی نیمکت نشست. کنعانی هم ملی‌پوش است. من 3مدافع وسط فوق‌العاده دارم. همیشه امکان حضور بازیکنان خوب روی نیمکت وجود دارد. خوش‌حالم که کاپیتانی داریم که در همه حال پشت تیم است.

 

استقلال و پرسپولیس در حذفی میهمان شدند
بعد از این مسابقه، قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با شرکت ۱۶تیم راه‌یافته به این مرحله و ۱۶تیم لیگ برتری در ورزشگاه آزادی برگزار شد. بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده بین ورزشگاه‌های آزادی، یادگار امام، نقش جهان، پارس شیراز، غدیر اهواز و امام رضا(ع)، ورزشگاه پارس شیراز میزبان مسابقه فینال جام حذفی فوتبال ایران شد. طبق قرعه‌کشی صورت‌گرفته، بازی‌های این مرحله به شرح ذیل برگزار خواهد شد: سایپا - داماش گیلانیان / گل‌ریحان البرز - استقلال تهران / استقلال ماهشهر - مس نوین کرمان / پیکان تهران - شهدای رزکان کرج / خوشه‌طلایی ساوه - شاهین شهرداری بوشهر / خیبر خرم‌آباد - فولاد مبارکه سپاهان / ماشین‌سازی تبریز – پرسپولیس / مس کرمان - بادران تهران / قشقایی شیراز - صنعت‌نفت آبادان / فجرسپاسی شیراز - فولاد خوزستان / پاس همدان - تراکتور تبریز / نیروی زمینی - نود ارومیه / نساجی مازندران - شهر خودرو / سردار بوکان - شهرداری ماهشهر / گل‌گهر سیرجان - نفت مسجدسلیمان / پارس جنوبی جم - ذوب‌آهن اصفهان. قرار است مسابقات مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی روزهای هفتم و هشتم مهر برگزار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->