۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه
سرخط خبرها

درگیری خیابانی در امامیه مشهد به قتل ختم شد

  • کد خبر: ۵۲۱۲۱
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
  • ۱
درگیری خیابانی در امامیه مشهد به قتل ختم شد
جوان ۳۳ ساله‌ای در یک نزاع خیابانی در خیابان امامیه ۲ منطقه قاسم آباد مشهد به قتل رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، صبح دیروز فردی برای اجاره کردن ابزارآلات ساختمانی نزد جوان دیگری رفته بود که به دلیل نامعلومی مشاجره‌ای بین آن‌ها رخ داد.

این مشاجره ساعتی بعد به عده کشی در خیابان امامیه ۲ منطقه قاسم آباد انجامید که در این میان جوان ۳۳ ساله‌ای با ضربات چاقوی فرد دیگری به شدت مجروح شد.
 
مجروح این حادثه که به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شده بود بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو به عناصر حیاتی گردن عصر روز گذشته جان سپرد و به این ترتیب پرونده جنایی دیگری روی میز قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) گشوده شد.
 
منبع: رکنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
...
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
فیلمی هم از این اتفاق وحشیانه وجود داره؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->