نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

یحیی گل‌محمدی: ۶ روز استراحت می‌خواهیم، وگرنه نیستم!

  • کد خبر: ۵۳۵۳۱
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
یحیی گل‌محمدی: ۶ روز استراحت می‌خواهیم، وگرنه نیستم!
گل‌محمدی دیروز در مصاحبه‌ای تهدید کرد که اگر برنامه‌های مدنظرش برای بازی‌های پیش‌روی پرسپولیس انجام نشود، در بازی‌های بعدی روی نیمکت این تیم حاضر نمی‌شود!
به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی پرسپولیس با انتقاد شدید از سازمان لیگ، اعلام کرد که بابت لغو دیدار این تیم با ذوب‌آهن، به‌دنبال شفاف‌سازی است. گل‌محمدی که هنوز در شوک از‌دست‌دادن قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و نیز رفتن بشار رسن به سر می‌برد، دیروز در مصاحبه‌ای تهدید کرد که اگر برنامه‌های مدنظرش برای بازی‌های پیش‌روی پرسپولیس انجام نشود، در بازی‌های بعدی روی نیمکت این تیم حاضر نمی‌شود!


کسی دلیل لغو بازی ما با ذوب‌آهن را توضیح نمی‌دهد

یحیی گل‌محمدی درباره دیدار عقب‌افتاده این تیم مقابل ذوب‌آهن و برنامه‌ریزی سازمان لیگ گفت: ما هفته به هفته پیش می‌رویم، هر برنامه‌ای برای ما بریزند از آن استقبال می‌کنیم؛ البته در حد معقول. ما برای بازی با ذوب آهن آماده بودیم، ۶ روز هم برای آن بازی وقت داشتیم و شرایطمان خوب بود؛ اما آن‌قدر اطلاعات غلط به فدراسیون و ایفمارک دادند که آن بازی لغو شد. هیچ‌کس هم دلیلش را نفهمید. ما به سازمان لیگ هم نامه زدیم، اما جواب ما را ندادند. چرا کسی دلیل لغو بازی ما با ذوب‌آهن را توضیح نمی‌دهد؟


از فردا ما هم می‌گوییم ۱۵ کرونایی داریم

سرمربی سرخ‌پوشان در ادامه انتقادهایش به فضای ایجاد‌شده در لیگ گفت: مثل اینکه این اتفاق‌ها باب شده است! سال گذشته هم یک تیم گفت فلان‌اندازه کرونایی داریم و نرفت بازی کند، امسال هم این اتفاق برای ذوب‌آهن افتاد. چطور می‌شود اول می‌گویند پانزده‌شانزده بازیکن کرونایی دارند، بعد ایفمارک تست می‌گیرد و این تعداد به دوسه بازیکن می‌رسد؟!
 
این (کرونا) در لیگ ما مسخره‌بازی است و سازمان لیگ باید از سال گذشته عبرت می‌گرفت. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و ایفمارک باید یک برنامه دقیق برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و سخت‌گیری داشته باشند و حداقل در ماه هر باشگاهی دو‌سه بار تست کرونا بدهد، آن‌هم در مرکز بهداشتی که فدراسیون ورزشی‌پزشکی و ایفمارک تأیید کند؛ اما متأسفانه نظارتی نیست. از فردا ما هم ببینیم تحت فشار هستیم، می‌گوییم ۱۵ کرونایی داریم و بازی ما را لغو کنید. این اصلا درست نیست.


مربیان و بازیکنان کرونایی در بازی‌ها شرکت می‌کنند!

سرمربی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: من شنیده‌ام برخی باشگاه‌ها بازیکن کرونایی دارند، اما آن بازیکن را بازی می‌دهند. مربی تیمی را من سراغ دارم که کرونا داشته، اما در جلسه فنی شرکت کرده و کنار زمین آمده است. متأسفانه نظارت در این بخش خیلی ضعیف است. برخی بازیکنان و مدیران باشگاه هم برای نتیجه هر کاری می‌کنند و این خیانت بزرگی به دیگران است. شاید کسی جان خودش را دوست نداشته باشد،، اما جان دیگران عزیز است و باید مسئولیت‌پذیر باشیم. از نظر من تمام مسئولیت این اتفاق‌ها با ایفمارک، فدراسیون پزشکی‌ورزشی و جا‌هایی است که دستی در کار دارند. به‌این‌ترتیب سلامت جامعه و ورزشکاران به خطر می‌افتد. ما خدا را شکر در این ۱۰ ماه به حدی رسیدگی خوبی داشتیم که شاید فقط یکی‌دو مورد مشکوک داشتیم.

گل‌محمدی در ادامه گفت: من بازیکنی داشتم که بازی با صنعت‌نفت برایش به‌خاطر تیم ملی خیلی مهم بود، به‌همین‌دلیل هم رفت ۳ بار جواب تست کرونای منفی‌اش را آورد؛ اما من اجازه ندادم وارد اردوی تیم شود. اتفاقا ما در پست او هم کمبود بازیکن داشتیم، اما احساس‌مسئولیت می‌کنیم. متأسفانه برخی از مسئولان ما در ورزش برعکس این موضوع عمل می‌کنند و مربی خودش می‌داند کرونا دارد، اما وارد جمع می‌شود. این واقعا دردناک است و باید رسیدگی شود. مسئولان سازمان لیگ خودشان هم می‌دانند این اتفاق افتاده است، اما من ندیدم کاری کنند؛ حتی یک بار من به آقای نبی و کمیته انضباطی پیشنهاد دادم اگر هر بازیکنی تخلف کرد، باید جریمه و محروم شود. خیلی هم از حرف من استقبال کردند؛ اما پشت گوش انداختند و هیچ توجهی نکردند. به نظرم سلامت بازیکنان و جامعه خیلی باید اهمیت داشته باشد.


۶ روز استراحت می‌خواهیم، وگرنه من نیستم

سرمربی جوان سرخ‌پوشان در جنجالی‌ترین قسمت صحبت‌هایش به فشردگی بازی‌های تیمش واکنش نشان داد و گفت: ما فشردگی خواهیم داشت، اما غیرمعقول نباشد. دست‌کم بازی ذوب‌آهن را که ما لغو نکردیم، همان شش‌روزی را که زمان داشتیم، باید در اختیار ما بگذارند؛ در‌غیر‌این‌صورت من به باشگاه هم اعلام کردم اگر حتی ۵ روز فاصله باشد، من در این بازی حضور نخواهم داشت.

سرمربی پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش، درباره اعتراض باشگاه نساجی به برنامه دیدار با این تیم نیز گفت: نمی‌دانم دلیل این اعتراض چیست. ما به‌خاطر دستورالعمل‌های بهداشتی AFC پیشنهاد دادیم در تهران بازی کنند و آن‌ها قبول نکردند. فکر می‌کنم خواسته معقولی نباشد که یک روز زودتر بازی کنیم. درست است ما چند بازی عقب‌افتاده داریم، اما حاضریم در یک برنامه‌ریزی خوب و معقول این بازی‌ها را انجام دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->