برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد
سرخط خبرها

اسامی ۸ کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات تهران اعلام شد

  • کد خبر: ۵۳۹۰۲
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
اسامی ۸ کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات تهران اعلام شد
فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری تهران گفت: پیکر هشت کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات شمال تهران به پایین منتقل شد. هویت این افراد از سوی خانواده‌شان شناسایی شد و اجساد برای بررسی علت دقیق مرگ و صدور گواهی فوت به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری تهران بزرگ اسامی هشت تن از اجساد کشف شده در ارتفاعات شمال تهران را اعلام کرد.

سرهنگ محمد مقدسی با اشاره به یافتن پیکر هشت تن از کوهنوردان جانباخته در ارتفاعات شمال تهران و انتقال آنان به پایگاه پلیس کوهستان گفت: همانطور که پیش از این اعلام شده بود پیکر هشت کوهنورد جان‌باخته در ارتفاعات شمال تهران کشف شده و دقایقی پیش به پایین منتقل شد.

وی با بیان اینکه هویت این افراد از سوی خانواده‌شان شناسایی شد، گفت: پیکر اجساد انتقال داده شد در پایگاه پلیس کوهستان شناسایی شده و به تایید خانواده‌هایشان رسید، اما  اجساد از آنجا برای بررسی علت دقیق مرگ و صدور گواهی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده یگان کوهستان پلیس پیشگیری پایتخت درباره اسامی جان‌باختگان نیز گفت: برابر صورت‌جلسه امضا شده از سوی خانواده‌ها اسامی این افراد عبارتند از محمد محمدی فرزند حسین، یحیی انصاری فرزند جواد، اشکان رضوایی نراقی فرزند بهروز، کوروش کاشفیان فرزند احمد، اصغر کنعانی فرزند احمد، هادی بهادری، امیرهوشنگ سرآبادی و  علی رضا قاضی زاهدی است که متأسفانه در حادثه روز گذشته جان خودرا از دست دادند.

به گفته مقدسی مفقودی پنج تن دیگر نیز تاکنون در پلیس کوهستان ثبت شده که جست‌وجوها برای یافتن آنان ادامه خواهد داشت.

همچنین پیکر مرحوم دکتر سیدمصطفی فاطمی، از سردبیران سابق ایسنا، استاد دانشگاه و دندان‌پزشک نیز که در میان مفقودشدگان این حادثه قرار دارد، که از سوی خانواده‌ ایشان شناسایی شده اما هنوز به پایین منتقل نشده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->