ویدئو | استقبال مهاجران افغانستانی مقیم مشهد از تیم ملی فوتسال افغانستان ویدئو | استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران هرات را بر عهده گرفت عکس‌هایی از مراسم تشییع پیکر شهدای حمله به مسجد شیعیان در هرات راه آهن ایران برای حمل بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه مجددا اعلام آمادگی کرد کاظمی‌قمی، کرزی و عبدالله حمله به شیعیان در هرات را محکوم کردند ویدئو | شناسایی خانواده شهید «نسیم افغانی» پس از سال‌ها گمنامی سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد تمجید وحید شمسایی از عملکرد افغانستان در جام ملت‌های آسیا + فیلم شهادت ۷ نمازگزار در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) در هرات صعود چهارپله‌ای فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: از شادی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم ویدئو | شادی مردم هرات پس از راهیابی تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی ویدئو | هیجان گزارشگر افغانستانی پس از صعود تیم ملی فوتسال کشورش به جام جهانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و قرقیزستان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شگفتی سازی افغانستان با هدایت مربیان ایرانی | تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد مشهد خانه فوتسال افغانستان مرتضایی: آسیا باید باور کند که در فوتسال قدرتی به‌نام افغانستان وجود دارد پخش زنده بازی افغانستان و قرقیزستان انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی از طریق DNA توسط بنیاد شهید
سرخط خبرها

توضیحات کنسولگری افغانستان در مشهد درباره ویدئوی منتشر‌شده از این نمایندگی سیاسی

  • کد خبر: ۵۴۱۹۴
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
توضیحات کنسولگری افغانستان در مشهد درباره ویدئوی منتشر‌شده از این نمایندگی سیاسی
کنسولگری افغانستان در مشهد، در اطلاعیه‌ای که به بخش افغانستان شهرآرانیوز فرستاده، توضیحاتی درباره یک کلیپ ویدئویی که به‌تازگی منتشر شده، ارائه کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در این اطلاعیه آمده است:

 

این نمایندگی ضمن احترام به اصل آزادی بیان که از دستاورد‌های ارزشمند دوره پسین نظام جمهوری اسلامی افغانستان می‌باشد، موارد زیر را خدمت مهاجران محترم افغان در جمهوری اسلامی ایران و بالاخص ولایت خراسان رضوی اعلام می‌دارد:

 

تصاویر پخش شده در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ مربوط به سالن اخذ تذکره الکترونیک می‌باشد که روزانه مراجعان به خاطر طی مراحل روند صدور تذکره مراجعه می‌کنند.

 

درگیری فوق بین دو تن از مراجعان این بخش صورت گرفته بود که هر دو جانب دعوی به دفتر جنرال قونسول خواسته شده و ضمن بررسی علل قضیه، متعهد به رعایت قوانین و ضوابط حاکم در نمایندگی گردیدند.

 

محل برخورد دو مراجعه‌کننده در سالن، فقط مربوط به مراجعان محترم می‌باشد و هیچ کارمندی در آن قسمت وظیفه اجرا نمی‌کند. همه کارمندان در پشت حفاظ پلاستیکی که به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است، به اجرای وظیفه می‌پردازند.

 

این نمایندگی ضمن رد‌کردن حواشی به وجود آمده خود را ملزم به ارائه خدمات به مراجعین در وضعیت سخت موجود (شیوع ویروس کرونا) می‌داند.

 

لازم به یادآوری می‌باشد که این نمایندگی به دلیل کمبود فضای مکانی و سیل مراجعه‌کنندگان با مشکل روبرو است که به‌تازگی در تفاهم با اداره محترم امور اتباع خارجی ولایت خراسان رضوی، سالنی با ظرفیت یک هزار تن مراجعه‌کننده در اختیار این نمایندگی قرار گرفته که در هفته آینده شاهد گشایش آن خواهیم بود.

 

جنرال قونسلگری جمهوری اسلامی افغانستان مقیم مشهد

 

در ویدئویی که چند روز قبل در فضای مجازی منتشر شده بود، دیده می‌شد که به‌دلیل ازدحام جمعیت در یکی از سالن‌های کنسولگری افغانستان در مشهد، چند نفر باهم درگیر می‌شوند. در این ویدئو مشخص نیست که چه کسانی باهم درگیر شده‌اند، اما در روز‌های شیوع کرونا در مشهد و دیگر شهر‌های کشور تراکم جمعیت در این سالن نگران‌کننده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->