آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۵۴۷۲۶
  • ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
ترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال
تیم والیبال پیکان در مصاف با تیم خوب هورسان با مدیریت عالی امیرحسینی در بیرون و داخل میدان، نمایشی کم نقص و عالی داشت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پیکان در نیم فصل دوم با آمدن امیرحسینی، دیگر هیچ نشانی با آن تیم کم روحیه و از پیش شکست خورده نیم فصل اول ندارد. با آمدن پاسور کارکشته ای، چون امیرحسینی و با حضور رضا صفایی پر انگیزه، شیبانی، مسافر، علیپور و شاه علی هم انگار جان دوباره‌ای گرفته و خودباوری و اعتماد بنفس خود را دوباره بدست آورده اند. خسوس گومز هم در همان یکی دو امتیازی که به میدان آمد، بازیکنی تیغ دار نشان داد و از مایکون برزیلی هم نیامده تعریف می‌کنند. پیکان توانست این بازی پایاپای و نزدیک را روی اشتباهات فردی بازیکنان حریف از آن خود کند. در این میان هر چند نباید فراموش کرد که اگر هورسان برونو تیاگو دریافت قدرتی برزیلی خود را در شرایط همیشگی اش داشت و علی حسین مصدوم نبود و لیبروی جوانش در امتیازات حساس متزلزل ظاهر نمی‌شد، نتیجه بازی غیر قابل پیش بینی بود. با این همه نمی‌توان از تاثیرات تغییر و تحولات در پیکان براحتی گذشت. در هفته هجدهم شهداب یزد، سایپا، سپاهان اصفهان و لبنیات هراز آمل نیز به پیروزی رسیدند.

برترین‌های هفته هفدهم لیگ برتر والیبال
پاسور: امیر حسنی (پیکان)
سرعتی زن: رضا عابدینی (شهداب)
قدرتی زن: سلیم چپرلی (شهداب)
قطر پاسور: رضا صفایی (پیکان)
لیبرو: مطظفی حیدری (سایپا)
پدیده هفته: عرفان جلالی نژاد (هراز)
مربی هفنه: مرتضی عهدی (پیکان)
تیم هفته: پیکان
داور هفته: امید فولادی وندا (داور اول)، میثم پارسه (داور دوم)
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->