واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی آیا امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد؟ آب آشامیدنی ، سالمترین نوشیدنی برای کودکان حریق منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد
سرخط خبرها

هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد + عکس و فیلم

  • کد خبر: ۵۵۳۲۹
  • ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد + عکس و فیلم
هواپیمای خطوط هوایی اندونزی اندکی بعد از بلند شدن از فرودگاه پایتخت این کشور، ارتباط خود را با مسئولان کنترل پرواز از دست داده و در آسمان اندونزی ناپدید شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هواپیمای خطوط هوایی اندونزی اندکی بعد از بلند شدن از فرودگاه پایتخت این کشور، ارتباط خود را با مسئولان کنترل پرواز از دست داده است و در آسمان اندونزی ناپدید شده است.

 

وبگاه FlightRadar۲۴ نوشته پرواز شماره «اس‌جی ۱۸۲» متعلق به خطوط «سریویجایا ایر» اندونزی، بیش از ۱۰ هزار پا در کمتر از یک دقیقه کاهش ارتفاع داشته است.


بنابر گزارش رسانه‌های محلی، هواپیمای گمشده از نوع بوئینگ ۷۳۷-۵۰۰ «کلاسیک» است که اولین بار در سال ۱۹۹۴ به پرواز درآمد.


وزارت حمل و نقل اندونزی تأیید کرده که عملیات جستجو و نجات در حال انجام است. بلومبرگ نوشته هنوز دقیقاً مشخص نیست این هواپیما چند سرنشین داشته اما برخی رسانه‌ها تعداد مسافران را ۵۹ نفر ذکر کرده‌اند.

 

هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد

 

به نرخ شدید کاهش ارتقاع دقت کنید

تعداد بازدید : 1596

 

لاشه هواپیمای اندونزیایی در شمال جاکارتا پیدا شد

تعداد بازدید : 1509
 
 

سقوط هواپیما در دریا

 
برخی منابع اعلام کرده‌اند که این هواپیما ۵۰ مسافر داشته که اندکی پس از ترک فرودگاه جاکارتا سقوط کرده است.
 
هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد + عکس و فیلم
 
رسانه‌های محلی با انتشار تصاویری می‌گویند تیم‌های جستجو و نجات، قطعاتی را از خلیج اندونزی یافته‌اند که گمان می‌رود متعلق به هواپیما باشد. مقام‌های رسمی هنوز سقوط هواپیما را تأیید نکرده‌اند.
 
هواپیمای مسافربری اندونزی از رادار خارج شد + عکس و فیلممنبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->