نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد
سرخط خبرها

مهاجرت علی دایی از ایران!

  • کد خبر: ۵۶۳۵۱
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
مهاجرت علی دایی از ایران!
به‌نظر می‌رسد علی دایی، سرشناس‌ترین چهره فوتبالی ایرانی در دنیا، تصمیم خود را برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش گرفته و در‌حال سبک‌سنگین‌کردن پیشنهاد‌های خارجی است که به دستش می‌رسد.
به گزارش شهرآرانیوز، برترین گلزن تاریخ در بازی‌های ملی، چند‌وقت پیش با پیشنهاد همکاری باشگاه اورتون در انگلیس مواجه شد و نزدیکانش خبر دادند اگر مذاکرات بین طرفین خوب پیش برود، دایی بدش نمی‌آید به تیمی در انگلیس برود که مالکش فرهاد مشیری، تریلیاردر ایرانی است.

نشانه‌هایی وجود دارد که علی دایی را به فکر خروج از ایران کشانده است؛ مهم‌ترین نشانه، چپ‌افتادن «عده‌ای خاص» با او در فوتبال ایران است که ممنوع‌الفعالیتش کرده است.

علی دایی بعد از صحبت‌هایی که علیه مصطفی مدبر، مدیر وقت باشگاه سایپا داشت، از کار کنار گذاشته شده و بعد از آن با توصیه‌های عجیب‌و‌غریب، سفارش شده که باشگاهی در لیگ برتر به سراغ او برای سرمربیگری نرود.

این موضوع البته شامل تیم ملی هم می‌شود و خودش از این مورد تعجب کرده که چطور مهدی تاج که دوبار برای مربیگری تیم ملی با او مذاکره کرده و قرار نهایی گذاشته بود، یک‌باره غیبش زد و بعد خبر رسید که دایی جزو گزینه‌های تیم ملی ایران نیست!

«ممنوع‌الفعالیتی» از یک‌سو و «نامهربانی‌ها» از سوی دیگر، دایی را به این فکر فرو برده که اگر قرار است به حرفه‌اش به‌عنوان سرمربی در فوتبال ادامه دهد باید چمدانش‌هایش را برای خروج از ایران ببندد.

منبع: شرق
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->