پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس خداداد افشاریان بازداشت شد
سرخط خبرها

حساس ترین گل‌های علی انصاریان برای پرسپولیس و استقلال تهران + ویدئو

  • کد خبر: ۵۷۶۹۹
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
حساس ترین گل‌های علی انصاریان برای پرسپولیس و استقلال تهران + ویدئو
علی انصاریان در دوران پرفراز‌و‌نشیب فوتبال خود گل‌های حساسی برای استقلال تهران و پرسپولیس تهران به ثمر رساند که در ادامه سه گل را مشاهده می‌کنید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی انصاریان بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران خاطرات شیرینی را برای هواداران فوتبال ایران در دوران حضور در میادین ساخت.


بیشتر بخوانید:

تکان دهنده از بیمارستان فرهیختگان: علی انصاریان به خواب مادرش رفت!

او که در پرسپولیس به آقای بخیه مشهور بود، یکی از باتعصب‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه لقب گرفت و بیش از ۱۰۰ بار برای سرخپوشان پایتخت به میدان رفت. انصاریان در پرسپولیس ۱۳۶ بار در بازی‌های رسمی به میدان رفت و ۲۱ بار دروازه رقبا را گشود. مرد اول پنالتی‌ها علاوه بر آمار بی‌نظیر در ثبت گل از روی نقطه پنالتی، تعدادی از گل‌هایش را روی ضربات سر تمام کننده به ثمر رساند.

انصاریان در استقلال فقط ۱ فصل به میدان رفت و ۴ بار موفق شد دروازه رقبا را برای آبی‌های پایتخت باز کند. مهم‌ترین گل او به ملوان بود که در انزلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و باعث شد تا شاگردان مرفاوی با دست پر از انزلی به تهران برگردند.

ویدئوی گل‌های خاطره انگیز علی انصاریان برای پرسپولیس

 
تعداد بازدید : 11532
 
تعداد بازدید : 10167
 

ویدئوی گل عی انصاریان برای استقلال

تعداد بازدید : 9852
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->