وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟ اسپانسر استقلال بالاخره بازداشت شد اولین خرید استقلال لو رفت بسکتبالیست‌های شهرداری گرگان در یک قدمی فینال لیگ برتر قرارداد محمدی با استقلال تمام شد قلعه‌نویی: با تمام توان برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم نوراللهی در الوحده ماندگار شد؟ سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر فوتبال مشخص شد + عکس
سرخط خبرها

گل تاریخی علی انصاریان به بایرن مونیخ و اولیور کان+ ویدئو

  • کد خبر: ۵۷۷۰۵
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
گل تاریخی علی انصاریان به بایرن مونیخ و اولیور کان+ ویدئو
علی انصاریان تنها بازیکن تاریخ پرسپولیس است که موفق شده است دروازه بایرن‌مونیخ و سنگربان تاریخی‌اش، اولیور کان، را باز کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چندین سال قبل تیم فوتبال بایرن مونیخ برای دیدار خداحافظی احمدرضا عابدزاده به تهران سفر کرد تا دیداری دوستانه در برابر پرسپولیس تهران برگزار کند. این دیدار گرچه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود بایرن به پایان رسید، اما یک لحظه تاریخی از این مسابقه همواره در خاطرات هواداران پرسپولیس در کنار خداحافظی زیبای احمدرضا عابدزاده، به یادگار ماند.


بیشتر بخوانید:

تکان دهنده از بیمارستان فرهیختگان: علی انصاریان به خواب مادرش رفت!

 

علی انصاریان در نیمه نخست روی یک ضربه پنالتی موفق شد دروازه اولیور کان، سنگربان افسانه‌ای بایرن و تیم ملی آلمان را باز کند.

ویدئوی گل علی انصاریان به اولیور کان و بایرن مونیخ

تعداد بازدید : 14477

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->