پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران تشکیل شد اقامه نمازجماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی
سرخط خبرها

سه قسمت آخر سریال «وانداویژن» طولانی‌تر از قسمت‌های ابتدایی خواهد بود

  • کد خبر: ۵۸۷۹۸
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
سه قسمت آخر سریال «وانداویژن» طولانی‌تر از قسمت‌های ابتدایی خواهد بود
فقط ۳ اپیزود از سریال «وانداویژن» باقی مانده است، اما آیا این قسمت‌ها به اندازه‌ شش اپیزود نخست سریال WandaVision کوتاه هستند یا به شکل طولانی‌تر قصه می‌گویند؟
به گزارش شهرآرانیوز - از همان ابتدا مخاطبان می‌دانستند که مدت‌زمان کلی سریال وانداویژن حدودا ۶ ساعت خواهد بود. در نتیجه وقتی مجموع دقایق شش اپیزود آغازین سریال تنها به ۳ ساعت و چند دقیقه رسید، اکثر طرفداران پیش‌بینی کردند که باید برای پایان قصه منتظر سه قسمت یک‌ساعتی باشیم. این پیش‌بینی‌ها نیز کاملا درست از آب درآمدند. کوین فایگی، خالق اصلی دنیای سینمایی مارول، به‌تازگی این خبر داغ را اعلام کرد. در نتیجه اگر جذب سریال شده‌اید و نمی‌توانید برای حل شدن معما‌های داستانی آن صبر کنید، حداقل حالا می‌دانید که به‌زودی یک ساعت محتوای جدید از وانداویژن را به تماشا می‌نشینید.

ساختار شبکه‌های آنلاین به استودیو‌ها اجازه می‌دهد که به‌جای پیروی از مدت‌زمان مشخص برای همه‌ی قسمت‌های سریال، از این نظر قدرت مانور بیشتری داشته باشند؛ تا هر اپیزود به اندازه‌ محتوای خود طول بکشد. از قضا افرادی که ۶ قسمت اول سریال وانداویژن را دیده‌اند، احتمالا احساس می‌کنند که شاید از این‌جا به بعد نوع داستان‌گویی اثر باید کمی متفاوت بشود؛ تا حدی که به نظر می‌رسد طولانی‌تر بودن اپیزود‌ها در این بخش از قصه، بسیار درست و هیجان‌انگیز به نظر می‌آید.

سریال WandaVision دیزنی پلاس با نقش‌آفرینی الیزابت اولسن و پل بتانی تا امروز توجه بسیاری از بینندگان و رسانه‌های سینمایی و تلویزیونی را به خود جلب کرده است. حالا باید صبر کرد و دید که قصه‌ی واندا ماکسیموف که تا این‌جا با شش قسمت حدودا ۳۰ دقیقه‌ای جلو رفت، چگونه با سه اپیزود حدودا ۶۰ دقیقه‌ای به اتمام می‌رسد.
 
منبع: زومجی
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->