مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌ گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده
سرخط خبرها

مشاور امنیت ملی آمریکا: آماده گفت‌وگو با ایران هستیم

  • کد خبر: ۵۹۴۱۹
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
مشاور امنیت ملی آمریکا: آماده گفت‌وگو با ایران هستیم
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سخنان امروز خود گفت: آماده گفت‌وگو با ایرانی‌ها درباره بازگشت به محدودیت‌های برنامه هسته‌ای این کشور هستیم.
به گزارش شهرآرانیوز، «جیک سالیوان»، مشاور امنیتی کاخ سفید، امروز یکشنبه به تکرار مواضع دولت‌مردان کشورش علیه ایران پرداخت.

مشاور امنیتی کاخ سفید در سخنان امروز خود گفت: رئیس جمهور بایدن خود را ملزم به عدم دستیابی تهران به تسلیحات هسته‌ای می‌داند. بایدن معتقد است دیپلماسی بهترین ابزار برای جلوگیری ایران از دستیابی به بمب اتمی است. آماده گفت‌وگو با ایرانی‌ها درباره بازگشت به محدودیت‌های برنامه هسته‌ای این کشور هستیم.

وی در ادامه با طرح ادعایی مدعی شد: این ایران است که در انزوا قرار دارد؛ نه آمریکا تهران تا کنون به درخواست‌ها برای مذاکره پاسخی نداده است ما ارتباط با ایران را درباره آمریکایی‌های بازداشت شده در این کشور آغاز کرده ایم و ادامه خواهیم داد.  مسئله بازگشت زندانیان (مجرمان) آمریکایی در ایران برای آمریکا اولویت دارد.

«جیک سالیوان» بی اشاره به گزارش سازمان بهداشت جهانی ادعا کرد: چین شفافیت کافی در‌خصوص ویروس کرونا نداشته است. باید تحقیقاتی توسط سازمان بهداشت جهانی پیرامون شیوع کرونا به انجام برسد.

این مقام آمریکایی ادامه داد: از سازمان‌های امنیتی خواسته‌ایم تا بررسی جامعی را پیرامون حمله سایبری به نهاد‌های آمریکایی انجام دهند.

مشاور امنیتی کاخ سفید در راستای ادامه سیاست روسیه هراسی کشورش گفت: پاسخ به روسیه نیز چند هفته، نه چند ماه زمان‌ می‌برد، البته ما به تحریم محدود نخواهیم شد.
 
منبع: مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->