زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس بانک مرکزی: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید پلمب طلافروشی‌های متخلف در مشهد | رئیس اتحادیه: فروشندگان طلا نسبت به بازگشایی مغازه خود اقدام کنند + فیلم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی به کشور (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال چرا کیفیت آب شرب در نقاط مختلف مشهد متفاوت است؟ سقف روزانه تراکنش‌های بانکی چقدر است؟ آغاز اولین فروش خودرو‌های برقی از ساعت ۱۶ امروز (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان مسکن ملی هیچ قراردادی برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ندارند بررسی وضعیت رهن و اجاره در منطقه پنجتن مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاملات مسکن بر اساس وجه رایج کشور منعقد می‌شود بورس همچنان در مدار نزول | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ افزایش قیمت صیفی‌جات در مشهد به دلیل بارندگی‌ها (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند ثبت ۲۵۵ هزار تقاضا در سامانه خودنویس طی ۱۱ ماه بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات برطرف شد دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا (۱۷ اردیبهشت) برگزار می‌شود+شرایط مشخصات خودرو ال۹۰ ایرانی منتشر شد+ عکس قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایش ملی فروشگاه‌های متصل به کالابرگ آغاز شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | سمند ۸۲۰ میلیون تومان ناقابل! (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلیل ناترازی بنزین چیست؟ خبر مهم برای متقاضیان خانه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد زمینه های مشارکت بخش خصوصی در احداث نیروگاه‌های برق‌آبی دل‌های نگران کارگران پیمانکاری با قرارداد‌های لرزان
سرخط خبرها

بهترین مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران

  • کد خبر: ۵۹۶۳۸
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
بهترین مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران
آلودگی های آب بسیار برای بدن مضر می باشند و باعث بیماری ها و مشکلات خطرناکی می شوند. تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین راه حل و کم هزینه ترین روش برای از بین بردن این آلودگی های آب می باشد.

گزارش آگهی

کیفیت آب آشامیدنی یکی از مسائل مهم در زندگی ماست. بسیاری از مناطق از آب بهداشتی و سالم محروم هستند و عمل تصفیه ی آن هم به درستی انجام نمی شود. آلودگی های آب بسیار برای بدن مضر می باشند و باعث بیماری ها و مشکلات خطرناکی می شوند. تهیه دستگاه تصفیه آب خانگی بهترین راه حل و کم هزینه ترین روش برای از بین بردن این آلودگی های آب می باشد.

یکی از اصلی ترین اجزای این دستگاه ها، فیلترهای تصفیه آب می باشد که وظیفه ی از بین بردن آلاینده های موجود در آب را دارند.  ما در این مقاله انواع فیلتر تصفیه آب خانگی را بررسی می کنیم و بهترین مرکز خرید فیلتر تصفیه آب در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مرکز خرید فیلتر تصفیه آب خانگی

انواع فیلتر تصفیه آب خانگی

در یک دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای 6 فیلتر وجود دارد که هر یک از آن ها بخشی از آلاینده های آب را حذف می کند. در ادامه انواع فیلتر تصفیه آب خانگی را معرفی می کنیم.

 

فیلتر های پایین دستگاه:

فیلتر پروپیلن: این فیلتر که در مرحله ی اول تصفیه آب از آن استفاده می شود، از جنس الیاف پروپیلن می باشد و دارای منافذی با قطر 5 میکرون است. این فیلتر گل و لای و جلبک ها و روسوبات آب را که قطرشان از 5 میکرون بزرگ تر است را از بین می برد. زمان تعویض آن بستگی به میزان گل و لای موجود در آب دارد و معمولا هر 6 ماه باید عوض شود.

 

فیلتر کربن پودری: عملکرد این فیلتر به این شکل است که مواد آلاینده در تماس با ذغال فعال شده ی آن درون فیلتر گیر می کنند و به دام می افتند. فیلتر کربن پودری وظیفه ی از بین بردن مواد شیمیایی از جمله کلر را دارد. به دلیل این که کلر در عملکرد فیلتر ممبران که مهم ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب است تاثیر می گذارد بنابراین در این فیلتر حذف می شود. طعم و مزه ی بد آب هم این فیلتر از بین می برد. عمر فیلتر کربن پودری 6 ماه است.

 

فیلتر کربن بلاک: این فیلتر مشابه فیلتر کربن پودری می باشد اما منافذ کوچک تری دارد و هر آلاینده ای که در آب باقی مانده باشد را از بین می برد و آبی بدون مزه و بو را وارد فیلتر ممبران می کند. زمان تعویض این فیلتر هر 6 الی 12 ماه یک بار می باشد.

 

فیلتر های بالای دستگاه:

فیلتر ممبران: این فیلتر از چندین لایه غشا تشکیل شده است که دور یک لوله استوانه ای شکل می پیچد. منافذ فیلتر ممبران به اندازه ی 0001/0 میکرون است و تنها به مولوکول های آب اجازه ی ورود می دهد. این فیلتر در روش اسمز معکوس استفاده می شود و عمر آن بستگی به کیفیت آب دارد و معمولا هر 6 ماه یک بار تعویض می شود.

 

فیلتر پست کربن یا کربن اکتیو: آب در مرحله ی چهارم وقتی از فیلتر ممبران خارج می شود وارد مخزن دستگاه می شود و ممکن است کمی بو بگیرد. به همین دلیل از فیلتر پست کربن برای از بین بردن این بو استفاده می شود.

 

فیلتر مینرال: به دلیل این که بسیاری از مواد معدنی و املاح مفید آب در جریان تصفیه از بین می روند، فیلتر مواد معدنی یا مینرال تعبیه می شود تا این مواد را به آب برگرداند. این فیلتر از جنس سنگ های معدنی می باشد و آب با عبور از آن این املاح را وارد خود می کند.

انواع فیلتر و مراحل دستگاه تصفیه آب

 

فیلتر ممبران

پیش از این گفتیم که فیلتر ممبران نقش بسیار مهمی در تصفیه آب دارد و مهم ترین فیلتر در روش اسمز معکوس می باشد. در دستگاه های اسمز معکوس از این فیلتر در مرحله ی چهارم استفاده می شود. به دلیل این که فیلتر ممبران منافذ بسیار ریزی دارد، از پمپ دستگاه برای عبور آب از آن کمک می گیرد. پمپ با فشار زیاد آب را از آن عبور می دهد و املاح و یون های مضر، مواد شیمیایی، فلزات سنگین، نیترات و هر آلاینده ای را تا اندازه ی 0001/0 میکرون از بین می برد. این روش سختی آب را تا حد زیادی کاهش می دهد و در از بین بردن طعم شوری آب نیز بسیار موثر است. فیلتر ممبران دارای دو خروجی می باشد. پساب از خوجی اول به فاضلاب ظرفشویی وارد می شود و خروجی دوم نیز آب تصفیه شده را وارد مخزن دستگاه می کند.

 

فیلتر قلیایی

 در بسیاری از دستگاه های تصفیه آب، در مرحله ششم به جای فیلتر مینرال از فیلتر قلیایی استفاده می شود. این فیلتر نیز مانند فیلتر مینرال, مواد معدنی مثل کلسیم و پتاسیم را به آب برمی گرداند. علاوه بر آن خاصیت قلیایی به آب می بخشد. یعنی با افزایش میزان ph آب، اسید آن را کاهش می دهد و آن را یونیزه می کند. آب در روش اسمز معکوس به این دلیل که املاح مفیدش از بین می رود اسیدی تر می شود و در واقع هیچ خاصیتی ندارد. با تعبیه این فیلتر در دستگاه تصفیه آب قلیایی می توان این مشکل را برطرف کرد. آب قلیایی برای دستگاه گوارش مفید است و آب را بهتر جذب بدن می کند. باعث افزایش میزان کلسیم بدن می شود و برای شادابی و طراوت پوست و مو نیز تاثیر به سزایی دارد.

 

فیلتر فرابنفش

در بسیاری از مناطق آب آلودگی های میکروبی زیادی دارد که حتی روش اسمز معکوس نیز نمی تواند این موجودات زنده خطرناک را به طور کامل از بین ببرد. برای حل ای مشکل یک فیلتر فرابنفش در مرحله ی آخر دستگاه تصفیه آب تعبیه می شود. در واقع اشعه UV بر ساختار dna موجودات زنده تاثیر می گذارد و اجازه ی تکثیر آن ها را نمی دهد. بنابراین هر نوع میکروب و ویروس و باکتری با این روش تا  99.9 درصد از بین می رود. اشعه فرابنفش کاملا بی خطر است و  حتما باید این فیلتر در مرحله ی آخر دستگاه قرار داده شود.

 

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب

برای خرید فیلتر های تصفیه آب بهتر است از نمایندگی فیلتر تصفیه آب آن ها را تهیه کنید و از خرید فیلتر هایی با برند های متفرقه اجتناب کنید. مرکز خرید فیلتر تصفیه آب راد گستر نوین وب سایتی است  که بهترین قیمت فیلتر تصفیه آب را به شما ارائه می دهد. شما با مراجعه به سایت این شرکت می توانید اقدام به خرید اینترنتی فیلتر تصفیه آب خود نمایید.

” از آنجا که معمولا زمان تعویض 3 فیلتر پایین (مرحله اول تا 3) دستگاه همزمان میباشد و 3 فیلتر بالا (مراحل 4 تا 6) هر سه در یک زمان انجام میشود، دو پک 3 تایی و بسته های چند عددی از فیلترها با بهترین کیفیت جهت استفاده شما هموطنان عزیز برای تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی خود تهیه گردیده است که میتوانید با بررسی آنها اقدام به سفارش و خرید فیلتر دستگاه تصفیه آب خود نمایید و همچنین فیلترای قلیایی کننده آب، فیلتر اسعه فرا بنفش UV ، فیلترهای اینلاین، قیمت و خرید فیلتر ممبران امریکایی و تایوانی، فیلتر یخچال های ساید در چند مدل و برند های معتبر و مختلف چه به صورت 1 عدد یا به صورت پک و یا مجموعه و بسته های 2 و 3 و 6 و 7 عددی که بستگی به مدل تصفیه آب شما مشتریان گرامی دارد را برای شما موجود است که در صورت لزوم میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید و ضمن مشاوره و راهنمایی و آگاهی از زمان تعوض فیلترهای دستگاهتان سفارش خود را بدهید و در زمان های غیر اداری و تعطیلات و یا هر زمان میتوانید خرید اینترنتی انجام دهید و سفارش و خرید تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی را به بدهید. “

خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب

 

تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت همراه با اطلاعات و قیمت داخل سایت قابل مشاهده می باشند. با خرید از نمایندگی معتبر تصفیه آب راد گستر نوین ، انواع فیلتر های تصفیه آب از جمله ممبران، قلیایی و فرا بنفش را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار می گیرد. شما می توانید با کارشناسان شرکت تماس بگیرید و از زمان تعویض فیلتر خود آگاهی پیدا کنید و فیلتر مناسب دستگاه خود را تهیه نمایید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->