ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رضاوند: حاشیه‌ها استقلال را آزار داد

  • کد خبر: ۶۰۷۸۹
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵
رضاوند: حاشیه‌ها استقلال را آزار داد
آرش رضاوند، هافبک-مهاجم استقلال حواشی به وجود آمده پیرامون تیم استقلال را یکی از دلایل ناکامی این تیم در هفته‌های گذشته می‌داند. او بعد از برد مقابل فولاد امیدوار شده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، آرش رضاوند دربازی با فولاد یکی از بازیکنانی بود که زحمات زیادی درخط میانی کشید. رضاوند به نظر می‌رسد در تفکرات مجیدی برای بازی در ترکیب استقلال قرار دارد.

او بر این باور است که وقتی مربی عوض می‌شود بازیکنان انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. هافبک استقلال می‌گوید: «وقتی مربی تیم عوض می‌شود بازیکنان انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. این طبیعی است. اما ما قدردان زحمات مربیان قبلی هم هستیم. آن‌ها برای ما خیلی زحمت کشیدند.» از رضاوند درباره پیروزی مقابل فولاد پرسیدیم که او با امیدواری گفت: «این برد در روزی که پرسپولیس مساوی کرده بود مهم بود. ما توانستیم تا حدی امتیاز‌های مان را به این تیم کم کنیم. با انگیزه‌ای که در بازیکنان به وجود آمده شک ندارم که می‌توانیم این امتیاز‌ها را جبران کنیم. ما تیم خوبی داریم و می‌خواهیم فصل را در بهترین شرایط به پایان برسانیم تا دل هواداران استقلال شاد شود.»

رضاوند اعتقاد دارد اگر حواشی ازاین تیم دور باشد، بدون شک اتفاقات خوبی درآخر فصل رخ می‌دهد: «یکی از مشکلات ما حاشیه‌هایی است که هراز گاهی به تیم لطمه می‌زند. ما باید تلاش کنیم این حواشی به تیم لطمه نزند. ما از حواشی خیلی لطمه خوردیم. اما نباید این حواشی به ما لطمه بزند و باید طوری برنامه ریزی کنیم که این مشکلات تکرار نشود. ما قبلا هم با آقای مجیدی کار کردیم و با افکار ایشان آشنا هستیم. تلاش می‌کنیم برای استقلال نتایج بهتری رقم بخورد، چون استقلال تیم بزرگی است و درشخصیت این تیم قهرمانی وجود دارد.»

رضاوند درباره بازی‌های آتی استقلال گفت: «همه بازی‌ها را جدی می‌گیریم. به نظر من همه بازی‌ها سخت است، چون درنیم فصل دوم امتیاز گرفتن دشوار می‌شود. باید سعی کنیم بازی به بازی جلو برویم و امتیاز‌ها را یکی بعد از دیگری دشت کنیم. خدا را شکر دراولین قدم ۳ امتیاز شیرین به دست آوردیم. باید این امتیاز گیری را ادامه دهیم. استقلال به برد‌های بیشتر نیاز دارد تا وضعیتش درصدر جدول بیشتر شود.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->