ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

اعلام زمان جدید آزمون وکالت

  • کد خبر: ۶۱۰۳۵
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
اعلام زمان جدید آزمون وکالت
سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون وکالت در روز جمعه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سازمان سنجش آموزش کشور روز سه شنبه با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری آزمون وکالت سال ۹۹ در روز جمعه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

این آزمون قرار بود رو جمعه ۲۲ اسفندماه جاری برگزار شود.

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: این سازمان بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و دستورالعمل‌های اعلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده برگزاری این آزمون در روز جمعه ۲۲ اسفند ماه بود که در روز سه شنبه ۱۹ اسفند ماه با اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، مبنی بر حاد شدن شرایط انتشار بیماری کرونا و اعمال محدودیت‌های بیشتر در اکثر استان‌ها و ضرورت تغییر شرایط برگزاری آزمون از قبیل اضافه کردن شهر‌ها و حوزه‌های امتحانی جدید، سازمان سنجش به لحاظ رعایت اصول فنی و اجرایی جهت تامین الزامات وزارت بهداشت و ممکن نبودن اعمال آن‌ها در این بازه زمانی محدود، چاره‌ای جز تعویق آزمون نداشت.

در ادامه سازمان سجش عنوان کرده است مسوولان و همکاران اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران هیچ تقصیری نداشته و نهایت تلاش و رایزنی خود را انجام دادند تا این آزمون سر موعد مقرر برگزار شود.
سازمان سنجش آموزش کشور ضمن عذرخواهی از متقاضیان، اعلام کرد که این آزمون به جای ۲۲ اسفندماه ۹۹ در روز جمعه ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 آزمون وکالت سال ۹۹ پیش از این قرار بود ۲۸ آذرماه امسال برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این آزمون به تعویق افتاد و مقرر شد ۲۲ اسفندماه برگزار شود.

از روز گذشته کارت ورود به جلسه این آزمون حتی یک روز زودتر از موعد مقرر در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور توزیع شد، اما امروز با اعلام وزارت بهداشت، آزمون یاد شده بار دیگر به تعویق افتاد.
آزمون وکالت سال ۹۹ تعداد ۸۱ هزار و ۵۰۸ داوطلب دارد.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->