نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

آخرین بازی‌های لیگ‌ دسته یک در ۱۳۹۹

  • کد خبر: ۶۱۳۸۹
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
آخرین بازی‌های لیگ‌ دسته یک در ۱۳۹۹
پرونده هفته هجدهم دسته‌اول فوتبال کشور در سال‌۹۹ فردا بسته می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، هفته هجدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌اول ایران، عصر امروز با برگزاری ۸ مسابقه شروع می‌شود و آخرین‌بازی این رقابت‌ها در سال‌۹۹ نیز فردا برگزار خواهد شد تا پرونده مسابقات امسال بسته شود. درحالی‌که تعطیلات نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ دسته‌اول باید هفته گذشته شروع می‌شد، سازمان لیگ تصمیم گرفت به‌خاطر شرایط کرونایی و نیز تعطیلات عید نوروز، بعد از برگزاری هفته هجدهم، این بازی‌ها را به مدت ۲۰ روز تعطیل کند.

در مهم‌ترین بازی‌های امروز ۲ تیم هم خانواده شهرداری آستارا و شاهین شهرداری بوشهر باید به‌مصاف هم بروند و استقلال خوزستان هم در یک بازی حیاتی به میهمانی بادران خواهد رفت. مس کرمان که تا چند هفته پیش یکی از صدرنشینان جدول رده‌بندی این بازی‌ها بود، باید از گل‌ریحانی پذیرایی کند که این‌روز‌ها بیشتر برای بقا در لیگ می‌جنگد. در سایر بازی‌های این هفته قشقایی شیراز میزبان ملوان بندرانزلی است و شاگردان رضا عنایتی برای سروسامان‌دادن به وضعیت خود در جدول باید نود ارومیه را در خانه خودش شکست دهند. نماینده ارومیه برخلاف فصول قبل امسال هیچ نشانی از یک مدعی ندارد و در انتهای جدول رده‌بندی جا خوش کرده است.

خوشه‌طلایی ساوه باید به‌مصاف تیم قدیمی و ریشه‌دار فجرسپاسی شیراز برود. شیرازی‌ها تا‌اینجای‌کار بد عمل نکرده‌اند و با ۲۷‌امتیاز روی سکوی پنجم جدول قرار دارند. پارس جنوبی جم در خانه به مصاف آرمان‌گهر خواهد رفت. ۳ امتیاز این بازی که چندان دور‌از‌انتظار هم نیست، می‌تواند جمی‌ها را تا رده پنجم جدول بالا ببرد. دیدار استقلال ملاثانی و رایکای بابل نیز تقابل دیدنی همسایه‌های میانه‌جدولی خواهد بود؛ جدالی که می‌تواند هر کدام از ۲ تیم را به میانه‌های بالایی جدول سوق دهد.


عجیب‌ترین تیم در جدال با عجیب‌ترین نیمکت لیگ‌یک
کسی فکرش را نمی‌کرد در حضور تیم‌های قدرتمندی همانند ملوان انزلی، مس کرمان، فجرسپاسی، بادران تهران، استقلال خوزستان و سایر مدعیان قدیمی و مطرح فوتبال ایران در لیگ‌یک، شهرداری آستارا ناگهان با مربی بومی خود پایان رأفت قهرمان تورنمنت نیم‌فصل لیگ‌یک باشد. نماینده آستارا تا‌اینجای‌کار با اقتدار عنوان پدیده مسابقات را به خودش اختصاص داده است.

تیم پایان رأفت در ۵ هفته اخیر عملکرد فوق‌العاده ۴ برد و یک تساوی را به ثمر رسانده است. این تیم هفته گذشته و در یک جدال شش‌امتیازی موفق شد هوادار را شکست دهد و به صدر جدول تکیه بزند. بهزاد سلطانی و سعید دلاور بدون‌شک ۲ مهره تأثیر‌گذار شهرداری آستارا تا هفته هجدهم بوده‌اند؛ اما در این تیم همه نگاه‌ها به آرش افشین دوخته می‌شود، ملی‌پوش سابق کشورمان که حالا برای اثبات دوباره خودش کارش را از لیگ‌یک شروع کرده و بازوبند این تیم شمالی را هم بر بازوی خود می‌بندد.

حریف امروز شمالی‌ها، یکی از عجیب‌ترین نیمکت‌های لیگ امسال را دارد. این تیم کارش را با فراز کمالوند شروع کرد و مربی امروز استقلال، بعد از جدایی‌اش از جمع بوشهری‌ها قول داد تا پایان فصل جایی کار نکند! البته شنیده می‌شود این تیم برای ادامه راه با داوود مهابادی به توافق رسیده است، هرچند مربی سابق فجرسپاسی این‌روز‌ها به‌طورلفظی سرمربی تیم ملی جوانان است و باید دید سرانجام چه کسی روی نیمکت این تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال کشورمان خواهد نشست.


جنگ شش‌امتیازی در تهران
استقلال خوزستان و بادران بدون‌شک مهم‌ترین بازی این هفته را برگزار خواهند کرد؛ جدال تیم‌های دوم و چهارم جدول رده‌بندی که با اختلاف یک‌امتیاز نسبت به هم قرار دارند. استقلال خوزستان هفته گذشته در کرمان به‌مصاف مس رفت و در‌نهایت موفق شد این دوئل سخت را با نتیجه ۱ بر ۰ به سود خودش به پایان برساند و در جدول جای مس کرمان را بگیرد. شاگردان امیر خلیفه‌اصل با ۲۹‌امتیاز در رده دوم قرار دارند و از مدعیان اصلی کسب سهمیه لیگ برتر هستند.

نارنجی‌پوشان بادران هم پس از متحمل‌شدن ۲ باخت متوالی، هفته گذشته موفق شدند ملوان بندر انزلی را با ۳ گل بدرقه کنند تا کماکان جزو بالانشینان جدول محسوب شوند. فرشاد جانفزا و بهروز بارانی، ۲ مهره خطرناک آبی‌های اهوازی هستند که به نظر می‌رسد زیر‌نظر امیر خلیفه‌اصل راه دروازه حریفان را به‌خوبی یاد گرفته‌اند. در سوی مقابل هم محسن عاشوری از ایمان غلامی یک مهاجم شش‌دانگ ساخته است که می‌تواند هر خط دفاعی را به دردسر بیندازد.

برنامه کامل بازی‌های این هفته به شرح زیر است: امروز: قشقایی شیراز - ملوان / مس کرمان - گل‌ریحان البرز / نود ارومیه - هوادار / خوشه‌طلایی ساوه - فجر سپاسی / شهرداری آستارا - شاهین شهرداری‌بوشهر / بادران تهران - استقلال خوزستان / پارس جنوبی جم - آرمان‌گهر / استقلال ملاثانی - رایکا بابل / فردا: چوکا تالش - خیبر خرم‌آباد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->