کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز توسط پلیس مشهد راز همدلی چیست؟ دم گیلاس؛ معجونی شفابخش برای درمان بیماری‌ها آیا از تأثیر اعجاب‌آور غلات در بهبود دیابت خبر دارید؟ مشارکت ۴۷.۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۴۰۲ براساس آمار ثبت احوال اعمال قانون ۲۱۵۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | مصدومیت ۷۰ نفر درتصادفات رانندگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) خراسان رضوی دارنده رتبه هشتم ولادت در کشور در سال ۱۴۰۲ | مشهد رتبه یازدهم ولادت در استان پایین‌بودن تستوسترون چگونه بر سلامت قلب اثر می‌گذارد؟ هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری در مشهد آغاز شد کتاب‌هایی که می‌توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب‌ها نمی‌دانید درباره آسم و عوامل ایجادکننده آن شهروندان همچنان از کمبود‌ها و توزیع نامناسب شیرخشک گلایه دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | کاهش دما و بارش باران در اواخر هفته (١٨ اردیبهشت ١۴٠٣) کمبود آب و  چاره‌های پیش‌رو مشهد، میزبان جشنواره ملی بانوان امدادگر و کارآفرین | تشکیل ۸ هزار هسته کارآفرینی در جمعیت هلال‌احمر کشور + فیلم افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از اردیبهشت ۱۴۰۳| معوقات حقوق و مستمری بازنشستگان خردادماه واریز می‌شود ماجرای مردی که همسرش را خفه کرد حداقل مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر شد؟ +جزئیات ابلاغیه نمایندگان کارگری: میز مذاکره را ترک نکرده‌ایم و حق کارگران یک دستمزد عادلانه است انگیزه قتل مرد جوان در پاتوق اجاره‌ای در مشهد فاش شد + عکس
سرخط خبرها

کشف ۱۷ هزار مواد آتش‌زا در کاشمر

  • کد خبر: ۶۱۵۲۱
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
کشف ۱۷ هزار مواد آتش‌زا در کاشمر
صدای چهارشنبه ‌سوری امسال از همین روز‌ها با انفجار ترقه‌های خطرناک به گوش می‌رسد، صدا‌هایی که جز سوختن و حوادث دل‌خراش، خبر دیگری برای جامعه ندارد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ صدای چهارشنبه ‌سوری امسال از همین روز‌ها با انفجار ترقه‌های خطرناک به گوش می‌رسد، صدا‌هایی که جز سوختن و حوادث دل‌خراش، خبر دیگری برای جامعه ندارد. اگر امروز به سراغ مصدومان چهارشنبه‌سوری‌های سال‌های قبل بروید پشیمانی جزو جدایی‌ناپذیر صحبت‌هایشان است. البته در این میان عده‌ای سودجو نیز با وارد کردن انواع مواد محترقه خطرناک، بر تنوره این رسم باستانی که در سال‌های اخیر به رویه خطرناکی تبدیل شده، می‌دمند. تا جایی که تنها دیروز در شهرستان کاشمر بیش از ۱۷هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر درباره جزئیات این پرونده به خبرگزاری صداوسیما گفت: با رسیدن به روز‌های پایانی سال و با هدف تشدید روند مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه، از ۳ واحد صنفی متخلف که اقدام به نگهداری و فروش انواع مواد محترقه غیرمجاز کرده بودند مقادیر زیادی انواع ترقه‌های غیرمجاز کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین احمدی با بیان اینکه ۳ متهم در این باره دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند بیان کرد: پلیس امنیت عمومی کاشمر در این عملیات موفق به کشف ۱۷ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز شد.

وی بااشاره به ادامه طرح تشکیل برخورد با فروشندگان مواد آتش‌زای غیر مجاز بیان کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی هر گونه خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و مرتکب آن به مجازات‌های مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

احمدی با تأکید بر اینکه اجازه هیچ‌گونه برهم زدن نظم عمومی را به افراد به بهانه چهارشنبه آخر سال نخواهیم داد تصریح کرد: انتظار داریم که شهروندان با مراقبت از فرزندان خود در چهارشنبه پایان سال از وقوع حوادث ناگواری که می‌تواند زندگی فرزندانشان را به خطر بیندازد، پیشگیری کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->