توضیح سازمان غذا و دارو درباره روغن‌های وارداتی آلوده وزیر علوم از ادغام دانشگاه‌های کم‌دانشجو خبر داد فوت یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد دستگیری نیکوکاران قلابی که طلا‌های ۶۰ پیرزن مشهدی را ربودند + عکس نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند! تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان‌رضوی منصوب شد آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت اقتصادی و معیشتی پژوهشگران در حوزه علوم انسانی میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد | حداقل «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان مشارکت بیش از ۴۰ هزار نفر در پویش مشهد مهربان نگاهی به ابهامات فروش دارو در فضای مجازی یک تیک‌آف موفق | روایت پیدا شدن «یسنا» از زبان «هادی کاهانی»، داوطلب هلال احمر خراسان رضوی ۵۰۰۰ کلاس درس در حاشیه مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ ساخته می‌شود برخورد پراید با تریلی در گناباد یک فوتی و سه مصدوم داشت خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیز‌هایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید مصرف کیک و بیسکوئیت‌ را به این دلیل قطع کنید ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۱۸ اردیبهشت) چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا بخریم؟ نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر را به دنبال دارد
سرخط خبرها

واریز یک میلیون و۲۰۰ هزارتومان به حساب بازنشستگان

  • کد خبر: ۶۱۹۶۳
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
  • ۱
واریز یک میلیون و۲۰۰ هزارتومان به حساب بازنشستگان
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شب گذشته مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان با واریز مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب بازنشستگان اجرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شب گذشته مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان با واریز مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب بازنشستگان اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، «محمد شریعتمداری» در گفت وگوی تلویزیونی اظهارداشت: واریز این مبلغ از شب گذشته به حساب ۳ میلیون و ۶۰۰ بازنشسته سازمان تامین اجتماعی دردست اقدام قرار گرفته است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه اظهارداشت: به محض ابلاغ اعتبار سال ۱۴۰۰ مشابه این پرداخت را برای بازنشستگان تامین اجتماعی هم خواهیم داشت.

شریعتمداری سپس در خصوص افراد جا مانده از دریافت بیمه بیکاری نیز گفت: بزودی مبلغ بیمه به حسابشان واریز خواهد شد.

وی بیان کرد: ۵ هزار نفر به علت مشکلاتی مدارکی و حساب شبا موفق به دریافت بیمه بیکاری تا ماه قبل نشده بودند، اما با رفع این مشکلات مشخصات این افراد به خزانه داری اعلام شده و به تدریج بیمه بیکاری کرونا در وجه آنها پرداخت خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: با پرداخت بیمه بیکاری کرونا اول سال ۱۴۰۰ عدم پرداخت بیمه بیکاری کرونایی نخواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Australia
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
باسلام لطفا میشه وام 5میلیون تومان که خیلی هم نیاز ضروری داشتم برام واریز نشده لطفا میشه هرچه سریعتر برام واریز کنیدبرای سال قبل بوده همه کرفتند من جا ماندم منتظر جوابم الی خیر ببینی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->