تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان
سرخط خبرها

واکسیناسیون نزدیک به ۷هزار نفر از کادر درمان علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر: ۶۲۱۹۹
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
واکسیناسیون نزدیک به ۷هزار نفر از کادر درمان علوم پزشکی مشهد
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۶ هزار و ۸۵۵ نفر از کادر درمان این دانشگاه تا پایان هفته نخست فروردین واکسن کرونا دریافت می‌کنند که ۷۵ درصد آنان پرستاران هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر امیررضا صالح مقدم روز چهارشنبه اظهارداشت: تاکنون سه محموله واکسن کرونا به دانشگاه علوم پزشکی مشهد اختصاص یافته است و تمامی پرستاران درگیر با بخش های کرونایی، واکسن دریافت کرده‌اند.

 

وی بیان کرد: اولویت‌های تخصیصی دریافت واکسن کرونا براساس ابلاغ وزارت بهداشت مربوط به کادر درمانی فعال در بخش های آی. سی. یوی کرونا، اورژانس کرونا و بخش های بستری کرونا است.

 

وی ادامه داد: در این راستا به ترتیب اولویت فراخوان لازم به کادر درمان و پرستاری داده شده و تلقیح واکسن کرونا برای این نیروهای خدوم صورت پذیرفته است.

 

به گفته وی، تا پایان اسفندماه ۹۹ تقریبا تمامی کادر پرستاری درگیر با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسینه شده اند.

 

وی ادامه داد: کادر درمان و پرستاری بیمارستانهای دانشگاهی و غیر دانشگاهی در پایگاههای بهداشتی بیمارستانهای امام رضا (ع)، قائم (عج)، اکبر و هاشمی نژاد مشهد نیز سهمیه واکسن خود را دریافت کرده اند.

 

وی اضافه کرد: نوبت دوم دریافت واکسن کرونا ۲۸ روز بعد از نوبت اول آن تزریق خواهد شد.

 

عضو کمیته پایش و نظارت واکسیناسیون کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همزمان واکسیناسیون کارکنان حوزه بهداشتی دانشگاه، بیماران خاص و سرطانی و مددجویان زیر پوشش بهزیستی نیز در حال اجراست.

 

طبق گزارش سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یک میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۱۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا تا ظهر دیروز - سه شنبه - تعداد جانباختگان کرونا در کشور به ۶۱ هزار و ۹۵۱ نفر رسیده است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->