کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
سرخط خبرها

هشدار وقوع سیلاب در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۶۲۳۳۸
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۶
هشدار وقوع سیلاب در خراسان رضوی
هواشناسی خراسان رضوی، با صدور اطلاعیه ای نسبت به احتمال وقوع سیلاب بر اثر بارشهای رگباری همراه با تداوم وزش باد شدید و کاهش دما در این استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی روز جمعه با صدور اطلاعیه ای نسبت به احتمال وقوع سیلاب بر اثر بارشهای رگباری همراه با تداوم وزش باد شدید و کاهش دما در این استان، هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

 

طبق اطلاعیه هواشناسی خراسان رضوی، فعالیت سامانه ناپایدار جوی به تناوب تا دوشنبه هفته آینده در این استان ادامه خواهد داشت که پیامد این سامانه وزش باد شدید تا خیلی شدید توام با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید همراه با بروز خسارت است.

 

در این مدت وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق با احتمال آبگرفتگی و رواناب بویژه در مناطق شمالی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.


از یکشنبه شب هفته آتی نیز در نواحی سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی بارشهای پراکنده باران و برف همراه با تشکیل مه و کاهش دید و احتمال کولاک برف در جاده‌های کوهستانی رخ خواهد داد.


این اطلاعیه همچنین از کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا در استان خراسان رضوی طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آتی خبر داده است.


هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه به فراهم نمودن تمهیدات لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از وزش باد شدید از جمله افزایش استحکام سازه‌های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و احتیاط در جاده‌های کوهستانی و عدم صعود به ارتفاعات تاکید کرده است.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->