تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند آیا زن باید برای کار در خانه حقوق بگیرد؟ بررسی دلایل تمرکز نداشتن دانش‌آموزان | چرا فرزندم حواس پرت است؟ اختلال بیش فعالی حتی در ۵۰ سالگی افزایش مهاجرت پرستاران مشهدی از فروردین ۱۴۰۳ تاکنون ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند فواید فوق‌العاده و بی نظیر روغن زرده تخم مرغ برای سلامت مو + طرز تهیه آن قطار مشهد-تهران پس از رفع نقص لوکوموتیو به حرکت خود ادامه داد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟ راهی تضمینی برای دفع مورچه از خانه مصرف بیش‌ازحد مواد قندی و شیرین، کارایی انسولین در بدن را ضعیف می‌کند مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (١٢ اردیبهشت ١۴٠٣) | اواخر هفته، خراسان رضوی و مشهد بارانی می‌شود
سرخط خبرها

جزئیات دورکاری کارمندان در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونا (فروردین ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۶۳۱۹۵
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
جزئیات دورکاری کارمندان در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونا (فروردین ۱۴۰۰)
بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در فروردین‌ماه امسال نحوه فعالیت کارمندان در شهر‌هایی که قرمز و نارنجی شدند، تغییر می‌کند.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا در شهرهای  نارنجی یک سوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت دورکاری فعالیت کنند در واقع ۷۰ درصد کارمندان به صورت حضوری فعالیت می کنند و در سایر ادارات هم باید نیمی از کارمندان به صورت دورکاری کارهای خود را انجام دهند.
 
در شهرهای قرمز از جمله تهران مشاغل ضروری تا ۵۰ درصد می‌توانند به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند و حضور کارمندان به نصف کاهش پیدا می‌کند و در سایر اداراتی که خدمات غیرضروری ارائه می‌دهند، دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.
 
اجرای مصوبات ستادملی کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای نارنجی و قرمز  به تمامی دستگاه‌های ابلاغ شده و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.
 
منیع: YJC

اینجا ببینید:
 
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->