اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

پوینت گاردهای باتجربه فرشته نجات مهرام

  • کد خبر: ۶۴۱۲۲
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰
پوینت گاردهای باتجربه فرشته نجات مهرام
تیم بسکتبال مهرام تهران با برتری ۸۵ - ۸۳ مقابل پالایش نفت آبادان حریف شهرداری گرگان در فینال سوپرلیگ شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، دیدار پنجم سری نیمه‌نهایی تیم‌های بسکتبال پالایش نفت آبادان و مهرام تهران در تالار بسکتبال آزادی تهران در نهایت به نفع مهرام تمام شد تا این تیم در کل با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز این دیدار شده و به فینال راه یابد.
مهدی کامرانی و حامد حسین‌زاده، پوینت گارد‌های با تجربه مهرام را باید عاملان اصلی برد در بازی امشب این تیم دانست. این دو در دقایق پایانی علاوه بر مدیریت بازی، دفاع و بازیسازی، در پرتاب‌های آزاد موفق بودند. ۵ امتیاز مهرام در ثانیه‌های نفسگیر بازی توسط حسین‌زاده ۳ و کامرانی ۲ امتیاز به دست آمد.

بازیکنان آغازگر مهرام تهران: مهدی کامرانی، حامد حسین‌زاده، صمد نیکخواه بهرامی، مسعود سلیمانی و دووان سامرس
سرمربی: علی آرزومندی

بازیکنان پالایش نفت آبادان: رسول مظفری، آرن داودی، سعید داورپناه، محمد حسن‌زاده و امیر صدیقی
سرمربی: حماد سامری

کوارتر اول
محمد حسن‌زاده در بازگشت خود روی دو پرتاب آزاد امتیازات اول بازی را می‌گیرد و کامرانی بلافاصله ۳ می‌زند. داورپناه جواب او را خیلی زود می‌دهد. کار خوب صدیقی اختلاف را به ۴ افزایش می‌دهد و لی‌آپ مظفری در ضدحمله سبد بعدی نفت را هم رقم می‌زند. سامرس وقتی زیر سبد را بسته می‌بیند با ۳ امتیازی، مهرام را به ۶ می‌رساند. دانم صدیقی امتیاز نفت را دورقمی می‌کند. سامرس لی‌آپ می‌زند تا فریاد حماد سامری سر صدیقی بلند شود. مهرام نخستین وقت استراحت بازی را می‌گیرد. در بازگشت، حمایت حسن‌زاده از صدیقی سبد بعد نفت است و کامرانی هم دو امتیاز می‌گیرد، اما در گرفتن اندوان ناکام است تا داورپناه سبد بگیرد. حسین‌زاده در فست برک تلافی می‌کند. خود حسن‌زاده این بار توپ مظفری را به سبد می‌فرستد. فلوتر ترنت پاسخ اوست. حسن‌زاده با خطا روی سامرس ۳ خطایی می‌شود و جای خود را به منجی می‌دهد. سامرس پشت خط پرتاب آزاد موفق است. تک پرتاب موفق آرن از دو اقدامش پایان‌بخش وقت اول است. ۱۸ - ۱۶ به سود پالایش نفت آبادان.

کوارتر دوم
خود آرن نفت را به ۲۰ می‌رساند. آرمان زنگنه جای سامرس را می‌گیرد. اشکان خلیل نژاد هم ۳ خطایی می‌شود تا رسول مظفری جای او را بگیرد. دو پرتاب آزاد موفق کامرانی را داورپناه با ۳ امتیازی‌اش پاسخ می‌دهد. آرمان هر طور شده توپ را به سبد نفت می‌فرستد و ۳ امتیازی صمد در حمله بعد بازی را مساوی می‌کند تا سامری هم وقت استراحت بگیرد. در بازگشت پرتاب منطقه‌ای داورپناه به سبد مهرام می‌غلتد. ۳ بعدی را حسین زاده می‌زند و و مهرام را پیش می‌اندازد. صمد هم پشت خط پرتاب آزاد بی‌اشتباه است. ۳ امتیازی داورپناه به هر ترتیب وارد سبد می‌شود و کار به تساوی کشیده می‌شود. حسین زاده پاسخ این ۳ را می‌دهد. حسن‌زاده به جای خود برمی‌گردد. سامرس پشت خط پرتاب آزاد موفق است تا سامری وقت دوم استراحت خود را هم بگیرد. در بازگشت یک پرتاب آزاد حسن‌زاده موفق است. حسین زاده سبد بعد را با لی‌آپ می‌گیرد. حسن‌زاده ۴ خطایی می‌شود و یک اقدام آزاد آرمان هم موفق است. داورپناه با ۳ امتیازی‌اش اختلاف را به ۴ کاهش می‌دهد. اندوان صدیقی کامل نمی‌شود و صمد ۳ بعد را می‌زند، نفت در حمله توپ را لو می‌دهد تا ترنت دانک بزند، اما هادی سالم یک فنی هم به او می‌دهد تا مواظب حرکاتش پس از گرفتن سبد باشد. آرزومندی وقت استراحت می‌گیرد و در بازگشت، پرتاب داورپناه موفق است تا مهرام ۴۰ - ۳۵ برنده به رختکن برود.

کوارتر سوم
حرکت صدیقی با خطای غیرورزشی صمد نیکخواه بهرامی متوقف می‌شود تا صدیقی دو پرتاب موفق از ۳ اقدام داشته باشد. داوران گل او را هم می‌پذیرند. در مالکیت آرن هم دو پرتاب می‌گیرد و یکی را گل می‌کند تا بازی در ۴۰ مساوی شود. خود صمد جبران می‌کند تا برتری را پس بگیرد. صمد سبد بعدی را می‌گیرد، اما اندوانش موفق نیست تا امیر صدیقی ۳ بزند و اختلاف را به حداقل برساند. کامرانی هم ۴ خطایی می‌شود تا جای خود را به آرمان بدهد. صدیقی پشت خط پرتاب آزاد نفت را پیش می‌اندازد. ۴۵ - ۴۴. حسین‌زاده به کمک شیشه برتری را پس می‌گیرد. این بار جفت پرتاب‌های صدیقی هدر می‌رود و ترنت برتری مهرام را تثبیت می‌کند. سالار، اما دو پرتابش را به ثمر می‌رساند تا بازهم اختلاف به حداقل برسد. داورپناه هم با خطای ترنت، از پشت خط پرتاب آزاد، نفت را پیش می‌اندازد. خود داورپناه در حمله بعدی نفت را به ۵۱ می‌رساند تا این بار آرزومندی وقت استراحت بگیرد. در بازگشت، ۳ امتیازی سامرس بازی را به تساوی می‌کشد، اما مظفری چند ثانیه بعد پاسخ می‌دهد. سامرس ۳ بعدی را هم می‌زند. خود مظفری پشت خط پرتاب آزاد یک اقدام موفق دارد. صدیقی جای اشکان را می‌گیرد. هرچند دو پرتاب آزاد داورپناه موفق است، اما دو شوت ۳ امتیازی از حسین‌زاده و متین جلالیان مهرام را در پایان کوارتر ۶۰ - ۵۷ پیش می‌افتد.

کوارتر چهارم
حسن‌زاده در ورودش ۵ خطایی می‌شود. دو پرتاب صمد موفق است و ۳ امتیازی داورپناه اختلاف را به دو کاهش می‌دهد. یک پرتاب سلیمانی جواب می‌دهد. آرزومندی هم تکنیکال می‌گیرد تا داورپناه تک امتیاز موفق دیگری داشته باشد. در مالکیت ۳ امتیازی آرن نفت را پیش می‌اندازد. لی‌آپ دیدنی صدیقی برتری نفت را به ۳ می‌رساند و آنطرف سامرس اندوانش موفق نیست. سالار جبران می‌کند. آرن روی اشتباه صمد توپ را می‌قاپد و نفت را به ۷۰ می‌رساند تا آرزومندی وقت استراحت بعدی‌اش را هم بگیرد. در بازگشت، ابتدای خطای نفتی‌ها اعلام می‌شود، ولی با اعتراضات آرزومندی، سالم به او هم فنی می‌دهد و صمد هم دیسکالیفه می‌شود. داورپناه هردو پرتاب را گل می‌کند و ترنت فقط یک اقدام موفق دارد، ولی کامرانی دو پرتابش را گل می‌کند. سالار هم ۴ خطایی می‌شود تا سهراب‌نژاد به جای او وارد میدان شود. سامری هم از نخستین وقت استراحتش بهره می‌گیرد. در بازگشت، حرکت دیدنی صدیقی را ترنت جواب می‌دهد، اما خودش ۵ خطایی می‌شود.

جلالیان جای ترنت را می‌گیرد. سامرس اختلاف را به ۳ کاهش می‌دهد. آرن در حمله تلافی می‌کند. آرمان پشت خط پرتاب آزاد، بازهم موفق است. صدیقی جبران می‌کند و سالم به او هم فنی می‌دهد. حسین‌زاده پرتاب را گل می‌کند. کامرانی اندوان می‌گیرد تا اختلاف به حداقل برسد. داورپناه با خطای حسین‌زاده، پشت خط پرتاب آزاد، بی اشتباه است. آنطرف سلیمانی هم تکرار می‌کند. در ثانیه‌های پایانی نفت ۳ امتیاز عقب می‌افتد تا سامری وقت استراحت بگیرد، اما در بازگشت، داورپناه آرن را راه می‌اندازد تا او فقط دو امتیاز بگیرد و با خطا روی حسین‌زاده یک پرتاب او هم موفق است، تا مهرام ۸۵ - ۸۳ برنده بازی شود و با برتری ۳ بر ۲ در مجموع سری حریف شهرداری گرگان در فینال شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->