برخورد موتورسیکلت‌ها در سبزوار یک کشته و ۲ مجروح داشت (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت مادر ۵۰ ساله و فرزند ۱۵ ساله‌اش بر اثر گاز گرفتگی در مشهد | مونوکسید کربن ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ورود موج جدید بارندگی به کشور از فردا یکشنبه | پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در هفته جاری (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات جدید از زلزله در اردبیل (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله اردبیل را لرزاند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارز ویژه سفر حج در خراسان رضوی از فردا کجا توزیع می شود؟ + آدرس جنازه چهار نفر در یک مجتمع مسکونی در خرم‌آباد کشف شد آغاز عرضه ارز ویژه سفر حج از فردا (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال اطلاعات نسخ دارویی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای پرداخت بیمه‌های تکمیلی پبش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | آغاز روند نسبی افزایش دما از امروز در استان جزئیات افزایش حقوق، عائله‌مندی و حق‌مسکن بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد | افزایش حقوق‌های اردیبهشت چقدر است؟ فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب + جزئیات کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۱۴۶ نفر در پوشش پیش‌فروش خودرو در کرمانشاه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور فراجا: رقم جرائم رانندگی فعلا تغییر نکرده است تا پلیس + ۱۰ نروید؛ آنلاین خلافی بگیرید! کاهش آمار ازدواج به‌دلیل پیری جمعیت | افزایش زایمان زیر ۲۴ سال دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران در پرونده «سرویس اسکورت» دستگیری زن سارق طلا از کودکان در بیمارستان‌های مشهد + عکس ادامه واریز مستمری و حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | زمان دقیق پرداخت معوقات حقوق فروردین مشخص شد
سرخط خبرها

طرز تهیه پان اسپانیا، یک دسر فوق العاده برای مهمانی‌ها

  • کد خبر: ۶۴۲۷۹
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
طرز تهیه پان اسپانیا، یک دسر فوق العاده برای مهمانی‌ها
دسر‌ها یکی از آن دسته از خوردنی‌های ویژه‌ای هستند که در مهمانی‌های دورهمی و یا مهم و مجلسی بسیار کاربرد دارند و جزو جدائی ناپذیر از سر سفره‌ها و میز‌های پذیرایی ما هستد.
به گزارش شهرآرانیوز، دسر‌ها از خوراکی‌های پرطرف دار هستند. برای همین، امروز می‌خواهیم دستور تهیه یک دسر خوش مزه و مقوی را آموزش بدهیم: دسر پان اسپانیا. این دسر به دلیل داشتن موز، شیر، خامه و گردوبسیار مفید و پرانرژی است.

تعداد: ٩ نفر
 
زمان تهیه:٢٠ دقیقه

مواد لازم برای تهیه دسر پان اسپانیا:

شیر: ۴ لیوان
وانیل: اندک
خامه صورتی: یک پاکت
آرد: نصف لیوان
نشاسته: ۲ قاشق غذاخوری
شکر: یک لیوان
تخم مرغ: یک عدد
بیسکویت پتی بور: ۲ بسته
موز و گردو: به میزان دلخواه

داخل ظرفی آرد و نشاسته را با کمی شیر حل کنید. بعد باقی مانده شیر را اضافه کنید تا محلولی رقیق ایجاد شود.
 
پان اسپانیا
 
 وانیل، خامه، شکر و تخم مرغ را باهم مخلوط کنید و خوب هم بزنید تا یکدست شود. سپس به ترکیب آرد، نشاسته و شیر اضافه کنید.
 
پان اسپانیا
 
مواد مخلوط شده را روی حرارت کم بگذارید و مدام هم بزنید تا کمی غلیظ شود. سپس زیر شعله را خاموش کنید. حواستان باشد مواد خیلی غلیظ نشود، چون بعد از سرد شدن، دسر سفت‌تر هم خواهد شد.
 
پان اسپانیا
 
داخل ظرف مناسبی یک ملاقه از دسر را بریزید. روی آن را با بیسکویت بپوشانید و روی بیسکویت موز و گردو بریزید. این کار را چند بار تکرار کنید. بعد هم دسر را داخل یخچال بگذارید تا خنک شود.
 
پان اسپانیا

چند نکته
*می توانید به جای موز و گردو از هر خوراکی دیگری که دوست دارید مانند نارگیل، کنجد و شکلات برای قسمت میانی دسرتان استفاده کنید.
*بیسکویت و گردو را باید خرد کنید، نه آسیاب. موز را هم بهتر است حلقه حلقه برش بزنید.
*اگر دوست دارید دسرتان چندرنگ شود، به یک سوم مواد مقداری کاکائو و به بخش دیگر زعفران اضافه کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->