نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

پتی خطاب به گرگانی‌ها: همچنان حمایت‌مان کنید تا بجنگیم

  • کد خبر: ۶۴۵۰۸
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
پتی خطاب به گرگانی‌ها: همچنان حمایت‌مان کنید تا بجنگیم
پری پتی گارد راس آمریکایی شهرداری گرگان پس از پیروزی در نخستین دیدار سری فینال برابر مهرام از هواداران گرگان خواست به حمایت هایش ادامه دهند.
یاسر سماوات/شهرآرانیوز، پری پتی بازیکن خارجی شهرداری گرگان که نقش بسیار زیادی در موفقیت‌های این تیم تا به اینجا داشته در بازی نخست فینال برابر مهرام هم با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس منجربه گل کارآیی ۲۸ را به دست آورد و درخشید. پس از این بازی با او گپی کوتاه زدیم که در زیر می‌خوانید.

تبریک پتی! بازی چطور بود؟
بازی خوب بود و من از برد همیشه خوشحالم می‌شوم. بقیه هم تیمی هایم هم از بازی‌ای که انجام دادیم خوشحالند. ما می‌دانستیم مهرام تیم خوبی است و بازیکنان مستعد زیادی دارد. خب حالا برمی‌گردیم تا برای بازی بعد آماده شویم و بتوانیم آن دیدار را هم ببریم تا کار تمام شود.

نظرت درباره مهرام چیست؟
آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند که در هر پستی بازیکن با استعدادی دارند، مثل گارد راس و بازیکن جوانی که از نیمکت‌شان آمد. آن‌ها به سختی می‌جنگیدند. در این بازی ما شوت‌های موفق زیادی داشتیم و امیدوارم این روند در بازی بعد هم تداوم داشته باشد.

و پیامت برای مردم گرگان؟
به حمایت‌های خودتان ادامه دهید، ما هم می‌رویم که به سختی بجنگیم و امیدوارم در بازی بعد یه یک پیروزی بزرگ دیگر برسیم و قهرمانی از آن ما شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->