سرخط خبرها

آغاز تصویربرداری فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با بازی دی کاپریو و دنیرو

  • کد خبر: ۶۴۷۰۴
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
آغاز تصویربرداری فیلم جدید مارتین اسکورسیزی با بازی دی کاپریو و دنیرو
کمپانی اپل تهیه‌ کننده رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام «قاتلین ماه کامل» Killers of the Flower Moon تایید کرد که فیلمبرداری آن آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - کمپانی اپل تهیه‌ کننده رسمی فیلم جدید مارتین اسکورسیزی به نام Killers of the Flower Moon تایید کرد که فیلمبرداری آن آغاز شده است.

 

اسکورسیزی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «هدف از ساخت فیلم Killers of the Flower Moon جاودانه ساختن بخشی از تاریخ آمریکاست که نباید به فراموشی سپرده شود.» داستان این فیلم با بازی «جسی پلمونس» و البته «لئوناردو دی کاپریو» در دهه بیست و ایالت اوکلاهما، راوی چندین قتل زنجیره‌ای معروف به حکومت وحشت است که در ادامه باعث ایجاد اداره تحقیقات فدرال شد.

با شیوع ویروس کرونا، صنعت فیلم‌سازی به سمت اکران آنلاین روی آورد و اکنون سرویس‌های آنلاین بسیار سریع حق پخش فیلم‌های اسکورسیزی را خریداری می‌کنند. آخرین فیلم این کارگردان محبوب و موفق با عنوان The Irishman را سرویس نتفلیکس به پخش آنلاین رساند و توانست در جوایز اسکار سال گذشته ۱۰ نامزدی کسب کند. با این وجود سرویس تازه‌کار اپل تی وی پلاس مشتاقانه حق پخش فیلم Killers of the Flower Moon را خریداری کرده است.

مارتین اسکورسیزی هنگام اعلام آغاز فیلمبرداری فییلم جدیدش گفته است: «بسیار خوشحال هستیم که سرانجام فیلمبرداری Killers of the Flower Moon در اوکلاهما آغاز شده است. اینکه بتوانیم این داستان را در سرزمینی که این وقایع روی داده است بیان کنیم، برای ما بی نهایت اهمیت داشت و حیاتی بود که به ما اجازه بدهند تصویری دقیق از آن زمان و مردم به تصویر درآوریم. ما از اپل، دفتر فیلم و موسیقی اوکلاهما و روزنامه اوسیج نیشن و به ویژه مشاوران فرهنگی اوسیج سپاسگزاریم.»

با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری، مطمئنا Killers of the Flower Moon یک اثر مهم خواهد بود. در این فیلم علاوه بر لئوناردو دی کاپریو و جسی پلمونس بازیگران دیگری از جمله رابرت دنیرو، لیلی گلدستون و پت هیلی ایفای نقش خواهند کرد. دی کاپریو در این فیلم نقش ارنست برکهات خواهرزاده یک مرتع دار ثروتمند با بازی رابرت دنیرو را ایفا می‌کند. جسی پلمونس هم ایفای نقش تام وایت یکی از نیرو‌های جدید سازمان فدرال آمریکا را برعهده دارد.

 

منبع: ویجیاتو

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->