شوک هلدینگ خلیج فارس به نکونام| مذاکره با فرهاد مجیدی آغاز شد! ویدئو گل اورونوف برای تیم ملی ازبکستان در برابر ترکمنستان ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد قاطع و ساده محرومیت بلندمدت مهرداد محمدی | جریمه ۲ میلیاردی برای حسین بادامکی وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟
سرخط خبرها

بازداشت کودک‌آزار در سبزوار

  • کد خبر: ۶۴۹۹۳
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷
  • ۳
بازداشت کودک‌آزار در سبزوار
فردی که کودک هوادار استقلال را در یکی از بخش‌های سبزوار مورد اذیت و آزار قرار داده بود، بازداشت شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، برخی منابع محلی شهرستان سبزوار به نقل از فرمانده انتظامی این شهرستان از دستگیری فرد کودک آزار توسط پلیس فتا خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش‌ها به نقل از سرهنگ حسین بیات مختاری اعلام شده فردی که اقدام به کودک آزاری طفل هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت، این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

 

گفتنی است امروز همزمان با پخش گسترده این کلیپ در فضای مجازی، کاربران استقلالی و پرسپولیسی با حمایت از کودک آزاردیده هشتگ #تیمم_را_نمی_فروشم را ترند کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Germany
۰۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
بیخود کردین اسم پاک پرسپولیس رو به این بیمار روانی چسبوندین.
امین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
واقعا برای طرفداران پرسپولیسی که زورش شان به یک کودک رسیده متأسفم
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
اقای محترم این چه تیتریه شما زدید
از کجا میدونید این ابله پرسپولیسی بوده
شاید اصلا بحث پرسپولیس و استقلال در میان نبوده و این کودک ازار صرفا دنبال بهانه ای بوده است برای ازار دادن این کودک که حتما با او اشنا است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->