تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شهردار مشهد در واکنش به حادثه ضرب و شتم دو آتش‌نشان در حین اطفای حریق: چنین رفتار‌هایی بی انصافی است

  • کد خبر: ۶۵۵۳۷
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
شهردار مشهد در واکنش به حادثه ضرب و شتم دو آتش‌نشان در حین اطفای حریق: چنین رفتار‌هایی بی انصافی است
شهردار مشهد در پست اینستاگرامی خود ضمن عذرخواهی از دو آتش‌نشان آسیب‌دیده در حین ماموریت، گفت: متاسفانه موارد اهانت از سوی افراد خسارت‌دیده به همکاران ما زیاد است، ولی این‌که این‌چنین ضرب و شتمی شکل بگیرد، بی‌انصافی در حق زحمات همکاران عزیزم است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی در پست اینستاگرامی خود درباره حریق گسترده در بخشی از انبار‌های خشکبار انتهای بولوار مصلی می‌نویسد.

در مسیر بازدید شبانه از پروژه‌های در حال اجرا، آقای نعمتی مدیرکل حراست شهرداری مشهد خبر از حریق گسترده در بخشی از انبار‌های خشکبار انتهای بلوار مصلی داد؛ بازدید‌ها را کنسل و به سمت محل حادثه رفتم.

خداراشکر هنگام رسیدن به محل حادثه، حریق تا حد زیادی کنترل‌شده بود و همکاران آتش‌نشان درگیر دودگرفتگی شدید و کامل کردن اقدامات ایمنی بودند. انصافا بچه‌ها خوب عمل کرده بودند و شاید اگر کمی تعلل شده بود، کل انبار‌های انتهای مصلی طعمه حریق می‌شد. دمشان گرم و بی‌نهایت از آن‌ها ممنونم.

اما موضوعی که واقعا برایم ناراحت‌کننده بود، گزارش همکارانم در آتش‌نشانی بود. واقعیت این است که ابتدا باورم نشد، ولی بعد از تحقیق متوجه شدم که متاسفانه واقعیت دارد؛ ماجرا ازاین‌قرار است که فردی ساعت ۲۱:۳۱ با مرکز فرماندهی ۱۲۵ تماس می‌گیرد و خبر از حریق انبار‌ها را می‌دهد. ساعت ۲۱:۳۳ یعنی دو دقیقه بعد دو دستگاه خودروی آتش‌نشان به محل می‌رسند و با مشاهده گستردگی حریق درخواست نیروی کمکی می‌کنند که ۲۵ خودرو از ۱۶ ایستگاه مجاور ظرف ۶ دقیقه بعد به محل می‌رسند.

نکته ناراحت‌کننده اینکه مالکان محل و عوامل زمانی که به محل می‌رسند و حجم بالای حریق را می‌بینند با ادعای اینکه آتش‌نشانان دیر رسیدند به سمت همکاران ما حمله‌ور شدند و به‌ویژه دو نفر از آتش‌نشان‌های باتجربه آقایان احمد صفاییان و امیر ناظر آبادی رو به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند که متاسفانه تا این لحظه هنوز در اورژانس و مشغول مداوا هستند.

واقعا این اتفاق را نمی‌توانم درک کنم؛ حتی به فرض اینکه همکاران ما به هر دلیلی دچار تاخیر شده بودند که این‌طور نبوده و نیرو‌ها ظرف دو دقیقه به محل حادثه رسیدند، چرا چنین برخورد زشتی باید شکل بگیرد؟

متاسفانه موارد اهانت از سوی افراد خسارت‌دیده به همکاران ما زیاد است، ولی این‌که این‌چنین ضرب و شتمی شکل بگیرد، بی‌انصافی در حق زحمات همکاران عزیزم است.

وظیفه خودم می‌دانم از همه همکاران آتش‌نشان بابت رفتار‌های این‌چنینی عذرخواهی کنم و مطمئنم که همچنان صبورانه و به عشق مردم نازنین شهرمان وظایف خود را با تمام توان انجام خواهند داد، چراکه خداوند بیناست و به‌موقع خودش زحمات و جان‌فشانی‌های آنان را جبران خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->