نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

برنامه رقابت‌های استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا

  • کد خبر: ۶۵۶۷۰
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
برنامه رقابت‌های استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا
استقلال بعد از بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا حدفاصل ۱۷ اردیبهشت ماه تا چهارم خردادماه، چهار بازی انجام خواهد داد. برنامه استقلال بعد از لیگ قهرمانان آسیا فشرده نیست.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، آخرین بازی استقلال درلیگ قهرمانان آسیا جمعه دهم اردیبهشت ماه در شهر جده عربستان مقابل الشرطه عراق برگزار خواهد شد و کاروان استقلال بلافاصله بعد از این بازی به ایران باز می‌گردد.


البته گفته می‌شود استقلالی‌ها قرار است با موافقیت مسئولان سعودی به مکه مکرمه مشرف شوند که اگر برنامه زیارت نیز درنظر گرفته شود، زمان بازگشت استقلال قدری طولانی ترخواهد شد. با این حال استقلال در هرزمانی به ایران بازگردد باید در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه رخ دررخ ذوب آهن قرار بگیرد. این بازی از هفته بیست و دوم برگزار می‌شود. ۲۲ اردیبهشت نیز باید رخ دررخ رقیب سنتی‌اش قرار بگیرد و دربی را برگزار کند.

 

یک هفته بعد از آن نیز استقلال بازی عقب افتاده خود با صنعت نفت آبادان را برگزار می‌کند. این بازی برای تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه برنامه ریزی شده است. یک بازی دیگر نیز تا تعطیلی دوباره لیگ بیستم به جهت حضور تیم ملی دربازی‌های انتخابی جام جهانی نیز پیش روی آبی‌ها خواهد بود که استقلال درچهارم خرداد ماه باید درتهران با شهرخودرو بازی کند. برنامه بازی‌های استقلال تا چهارم خردادماه نشان می‌دهد هیچ فشردگی محسوسی پیش روی آبی‌ها وجود ندارد وفرهاد مجیدی می‌توند به راحتی در راستای بهبود شرایط استقلال درجدول برنامه ریزی خود را داشته باشد.

برنامه مسابقات استقلال

معوقه از هفته بیستم
جمعه ۳۱ اردیبهشت
صنعت نفت آبادان- استقلال - ساعت ۱۹:۴۵ - ورزشگاه تختی آبادان
سه شنبه ۴ خرداد
فولاد خوزستان -تراکتور تبریز- ساعت ۲۰:۳۵- ورزشگاه شهدای فولاد
معوقه از هفته بیست و یکم
جمعه ۳۱ اردیبهشت
سایپا - فولاد خوزستان - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه شهید دستگردی تهران
سه شنبه ۴ خرداد
استقلال - شهرخودرو - ساعت ۱۹:۳۵- ورزشگاه آزادی تهران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->