رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مذاکره سیرجانی‌ها با امیر حسینی

  • کد خبر: ۶۶۶۱۳
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
مذاکره سیرجانی‌ها با امیر حسینی
از قرار معلوم مسئولان سیرجانی با وجود اینکه هنوز تکلیف سرمربی خود را مشخص نکرده اند، با بازیکنان وارد مذاکره شده اند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، از گوشه و کنار شنیده می‌شود مقصد جدید امیر حسینی پاسور با تجربه و چیره دست والیبال ایران فولاد سیرجان خواهد بود.
احتمالا، چون سیرجانی‌ها در صدد بستن یک تیم خوب برای جام باشگاه‌های آسیا هستند امیر حسینی می‌تواند خلا نبود علیرضا بهبودی را برای این تیم پر کند. البته هنوز تکلیف سکاندار این تیم مشخص نشده است و اول باید منتظر ماند و دید چه کسی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.
رقابت‌های باشگاه‌های آسیا مهر ماه در شهر ناخون تایلند و متعاقب آن باشگاه‌های جهان در چین خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->